Casa Regala a Romaniei a devenit, in timp, un brand credibil si puternic, un brand romanesc ce imprumuta din valorile sale altor branduri sI face ca asocierea cu acesta sa devina una semnificativa. Casa Regala este, de altfel, un sustinator important, ce garanteaza calitatea furnizorilor sai.
Sunt numiti Furnizori ai Casei Regale numai acele branduri ale caror servicii sI produse indeplinesc anumite cerinte, detin atribute conexe celor ale Casei Regale si sunt utilizate si apreciate de catre membrii Familiei Regale. Companiile furnizoare aleg sa-si construiasca brandul prin asociere cu un simbol al Romaniei, iar Casa Regala extinde asupra acestora popularitatea, statusul social si experienta proprie. Dar care dintre cele 30 de branduri furnizoare ale Casei Regale au stiut sa valorifice la maximum aceasta asociere si sa-si alinieze valorile?
Magiunul de Topoloveni a devenit in 2010 Furnizor al Casei Regale, iar aceasta asociere se bucura de compatibilitate in randul consumatorului, ambele branduri avand ca valoare principala traditia. Cele doua branduri impart o reteta de succes bazata pe expertiza dobandita in timp. Asocierea Magiunului de Topoloveni cu Casa Regala reprezinta un plus atat pentru primul, cat sI pentru al doilea brand: produsul va intra pe piata de export cu un diferentiator specific sI unic, iar Casa Regala, prin toata activitatea sa sI a Furnizorilor Regali, se pozitioneaza ca un sustinator al brandurilor romanesti.
Dupa rebranding, Centrul Medical Unirea a devenit Reteaua privata de sanatate REGINA MARIA si Furnizor al Casei Regale. Strategia de redenumire a avut la baza convingerile religioase ale Reginei Maria, aceleasi cu cele ale Directorului General, Wargha Enayati, si anume religia Baha'i. Credibilitate? Centrul medical crede in implicare, inovatie si excelenta, iar Regina Maria a Romaniei a reprezentat, de-a lungul vietii sale, cel mai bun ambasador al acestor valori romanesti in mediul politic si cultural extern.
Murfatlar este unul dintre cei mai vechi furnizori al Casei Regale, aceasta relatie dintre cele doua branduri fiind una de potentare reciproca. Murfatlar se bucura de recunoastere internationala fiind in acelasi timp si Furnizor al Casei Regale a Marii Britanii.
Castigatorul primei editii a programului Cel Mai Promitator Brand Romanesc, Laboratoarele Vorel, fost furnizor al Casei Regale, a indeplinit toate cerintele necesare unui furnizor regal, si-a dovedit valoarea produselor si a serviciilor si a castigat, in timp, aprecierea Familiei Regale.
Dar care este simbolistica, astazi, a Casei Regale a Romaniei? Despre elementele diferentiatoare ale brandului Casei Regale de Romania ne spune Ada Lungu, fost PR Coordinator al Casei Regale:'In Romania, in particular, regalitatea este fondatoarea statului modern si a acelor repere la care am revenit pentru a construi societatea democratica de dupa 1989. Intre monarhiile fostelor tari comuniste, este una dintre cele mai active si cu cel mai semnificativ impact in societate. Cred ca, pentru romani, Familia Regala inseamna speranta, alternativa, societatea la care aspiram sI dovada ca putem fi astfel. In ochii lumii, este o Casa Regala conectata la modernitate, un simbol al demnitatii in fata adversitatii si al devotamentului fata de tara'.
Nu uita! La 31 ianuarie este ultima zi de inscrieri pentru programul Cel Mai Promitator Brand Romanesc!
Inscrie-te acum! http://seed-consultants.ro/cel-mai-promitator-brand/