x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator Hoo cu tata!

Hoo cu tata!

15 Oct 2009   •   00:00
Hoo cu tata!
O campanie impotriva bizonilor din trafic intiata de Top Gear
Bizon din trafic - orice patruped cu permis auto (sau fara) care se afla la volanul unui autovehicul ( cu doua, patru sau 16 roti) si care intruneste una (sau mai multe) din conditiile de mai jos:
● claxoneaza la nesfarsit, de preferat in mijlocul ambuteiajelor;
● trece pe rosu, dupa care scoate degetul mijlociu pe geam, in semn de multumire;
● depaseste coloana la semafor, si apoi blocheaza intersectia;
● arunca chistocul de tigara pe geam;
● asculta manele (sau orice fel de alta muzica) cu volumul la maximum;
● parcheaza pe trecerea de pietoni sau pe pista de biciclisti;
● face trimiteri poetice la rudele decedate ale mamelor celorlalti participanti la trafic.


Revista Top Gear continua campania "Hoo cu tata!" cu editia a doua, faza pe tara. Iar acum incepem vanatoarea, pentru ca un bizon adevarat nu intelege nimic cu vorba buna. Campania "Hoo cu tata!", se adreseaza  bizonilor iesiti de sub control care blocheaza intersectia, intepenesc cu mana pe claxon, arunca gunoiul pe geam sau asculta muzica la maximum.

Premiza de la care s-a plecat in derularea acestei campanii a fost  ca la scoala auto inveti doar sa pornesti masina si sa nu-ti moara motorul in intersectie. Scoala de soferi nu te invata atitudinea de sofer si nici nu te invata cum sa te comporti civilizat in trafic. "Tin sa multumesc foarte mult mintilor luminate care au inventat camera foto digitala, pentru ca altfel bugetul nostru pe anul 2009 s-ar fi dus pe developat filme cu bizoni din trafic.

Editia a doua a Campaniei Hoo cu tata, faza pe tara, 2009 abandoneaza subtilitatile unei campanii de constientizare si trece direct la vanatoare. Intrati pe topgear.ro/ bizon, pentru ca toamna se numara bizonii", a declarat Costin Giurgea, redactor sef al revistei Top Gear.

Campania se va derula timp de o luna si isi propune sa implice cititorii si conducatorii auto sa "vaneze" bizoni.  Vanatoarea presupune ca participantii sa trimita poze cu cele mai "bizonesti" comportamente din trafic.

Mecanismul campaniei este simplu: 1. se vaneaza un bizon 2. i se face o poza, 3. poza trebuie incarcata pe www.topgear.ro/bizon si se roage frumos neamurile sa voteze. Cele mai votate poze sunt premiate  cu 3 kituri de vanator cu lasou, tricou, sticker, rama foto digitala, telefon mobil, GPS  si o excursie in Marea Britanie, sa-l vada pe Clarkson live la un show special Top Gear - MPH.

Top Gear  a ajuns cea mai cunoscuta revista auto din lume cu ajutorul show-ului TV care in Marea Britanie face ca audienta 1 miliard de telespectatori, fiind a doua emisiune din lume cea mai vizionata dupa Oprah. Emisiunea Top Gear atinge un public  din peste 90 de tari si ramane fidela conceptului de a face masinile distractive. In cele 20 tari in care revista Top Gear are editii locale practic concurenta este spulberta, ocupand locul 1 in zona revistelor auto dar isi propune sa ocupe acelasi loc si in zona revistelor pentru barbati. Top Gear are un mod propriu de abordare a masinilor, devenind un brand renumit.

×
Subiecte în articol: mass-media