x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator "iTunes pentru reviste"

"iTunes pentru reviste"

25 Noi 2009   •   00:00

Trei mari publisheri americani, Hearst, Time Inc. şi Condé Nast, intenţionează să semneze un parteneriat pentru lansarea unui "chioşc de ziare virtual", o platformă care să fie pentru industria revistelor ceea ce reprezintă iTunes pentru muzică, informează Media Guardian.



Platforma lansată de Apple iTunes a schimbat felul în care se comercializează muzica pe internet, în timp ce site-ul Hulu a schimbat modalitatea în care americanii urmăresc conţinuturi tv online. În acelaşi sens, publisherii Hearst, Meredith, Time Inc. şi Condé Nast vor să lanseze o platformă digitală care să fie un fel de "chioşc" de vânzare a ediţiilor digitale ale revistelor din portofoliul lor.

Potrivit presei americane, "chioşcul digital", pe care reprezentanţii celor trei companii media îl numesc "iTunes pentru reviste", va fi anunţat la începutul lunii decembrie şi va fi administrat de o companie nouă, în cadrul căreia Hearst, Meredith, Time Inc. şi Condé Nast vor fi parteneri egali. Publisherii încă nu au semnat nici un acord scris privind înfiinţarea companiei.

Prin intermediul acestei platforme, utilizatorii ar putea accesa conţinuturi din reviste precum The New Yorker, Sports Illustrated, Time Magazine, Esquire şi Better Homes and Gardens.
Totuşi, acest proiect ridică unele probleme, în contextul în care unele dintre conţinuturile unor publicaţii pot fi deja accesate gratuit. Planul companiilor este de a se uni pentru a-şi vinde conţinuturile online.
Cotidianul New York Times cita surse apropiate companiile care declarau că publisherii fac din ce în ce mai multe eforturi pentru a atrage cititorii din mediul online.

×
Subiecte în articol: mass-media