Vedetele Antenei 2 revin din vacanţă de luni, 11 ianuarie, când încep show-urile şi, o dată cu ele, distracţia: "It's Show Time", "Răi, da' buni", "Agentul VIP", emisiunile din prime-time, dar şi cele de după-amiază, "Trăieşte sănătos", "Adevăr sau baliverne", "Celebri sau nu, cu Mihaela Tatu".
Şi pentru că telespectatorii români sunt, conform declaraţiilor profesioniştilor tv, pretenţioşi şi au un extrem de acut simţ critic, eforturile celor de la Antena 2 de a ţine pasul cu posturile mari au dat rezultate şi în 2009. Astfel, la nivelul targetului 18+Urban, Antena 2 înregistrează o creştere de 18% a cotei de piaţă pe întreaga zi. Cele mai performante programe în termeni de audienţă au fost înregistrate de "Agentul Vip", "Răi, da' Buni", "Confidenţial", "Conferinţa de presă" şi, nu în ultimul rând, "Vorbe grele". Cea mai mare creştere procentuală a cotei de piaţă a înregistrat-o emisiunea "Conferinţa de presă", 40% progres faţă de 2008, urmată de "Agentul VIP", care are un salt de 24% comparativ cu acelaşi an, 2008. În ceea ce priveşte programul din noaptea de Revelion, echipa Antenei 2 a reuşit performanţa de a-şi dubla cota de piaţă comparativ cu un an în urmă: 2,2% market share este cifra care a situat Antena 2 în topul audienţelor. (Sursa: GFK Romania, Target: 18+). (C.S.)
Citește pe Antena3.ro