x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator Televiziunile Intact, audienţe de top

Televiziunile Intact, audienţe de top

de Cristiana Stamatescu    |    29 Ian 2010   •   00:00
Televiziunile Intact, audienţe de top

Cele cinci posturi tv din portofoliul Intact Media Group au obţinut o creştere semnificativă a cotei de audienţă în 2009, conform cifrelor puse la dispoziţie de furnizorul oficial de audienţe tv, compania GFK.



Astfel, Intact Media Group a înregistrat în 2009 un share de 18% pe segmentul urban 15-54, adică o creştere a cotei de piaţă de 29.5% faţă de 2008. Audienţa a crescut şi în ceea ce priveşte numărul mediu de telespectatori pe zi care urmăresc canalele tv ale trustului (de la 76% la 78.2%). "În 2009 am menţinut abordarea noastră fundamentală: de a oferi divertisment şi informaţie de calitate publicului român. Ne bucurăm că această strategie s-a dovedit de succes şi vom continua să ne focusăm pe creşterea calităţii programelor noastre şi în 2010", a declarat Sorin Oancea, Head of TV, Intact Media Group.

O NOUĂ ERĂ
Toate posturile trustului au înregistrat o creştere a audienţei la nivelul target-urilor lor comerciale. Antena 1 a înregistrat cea mai mare creştere a cotei de piaţă de 22% de la 9,6% share în 2008 la 11,7% share în 2009. Într-un an dominat de ştiri şi actualitate, Antena 3 a înregistrat o cotă de piaţă de 4.8% pe segmentul 18+ urban, cu o creştere semnificativă a cotei de piaţă de 37.1% faţă de 2008. Postul tv a fost urmărit în medie de 39.5% dintre gospodării în 2009, atingând un vârf de 62.4% la 6 decembrie, datorită turului al doilea al alegerilor prezidenţiale. Acelaşi segment, 18+, este de asemenea şi target-ul comercial pentru Antena 2, la nivelul căruia s-a înregistrat o creştere a cotei de piaţă de 18% în 2009. Chiar dacă Antena 1 atrage cele mai mari audienţe, strategia dezvoltării canalelor de nişă s-a dovedit rentabilă. Euforia şi GSP TV au contribuit cu 1.3% la audienţa cumulată a diviziei TV în 2009 la nivel de reach (n.r. - totalul telespectatorilor aflaţi cel puţin o dată pe televiziunea respectivă, într-un anumit interval de timp). "Televiziunea se află într-un moment al marilor schimbări, dar Intact Media Group are o fundaţie solidă, care ne va susţine în construirea unei noi ere în piaţa media din România. Suntem foarte mândri să avem unele dintre cele mai apreciate vedete din România care au un aport semnificativ în a asigura loialitatea publicului", a adăugat Oancea. Printre vedetele care au contribuit la creşterea de audienţă în 2009 se regăsesc: Răzvan Simion şi Dani Oţil (foto), Daniel Buzdugan, Mihai Bendeac şi Monica Anghel, Dan Capatos, Dan Negru, Mihai Morar, Cristian Brancu, Mihai Gâdea, Mihaela Călin, Simona Gherghe, Sandra Stoicescu, Lucian Mândruţă, Andreea Berecleanu, Andrei Zaharescu, Mircea Badea, Dana Grecu, Gabriela Vrânceanu Firea, Moise Guran.

5526-112582-20copy.jpg

×
Subiecte în articol: mass-media