45% dintre români nu vor să plece în concediu în 2020, mai ales din cauza pandemiei
45% dintre români nu vor să plece în concediu în 2020, în principal din cauza nesiguranței provocată de pandemia de coronavirus, arată un studiu al platformei de anunțuri online OLX.
Dintre cei care au ales să stea acasă, 44% au motivat pericolul reprezentat de COVID-19, 38% au invocat motive financiare și 20% au spus că le este teamă de timpul petrecut la frontiere.
38% dintre participanții la cercetare vor să meargă într-o vacanță, iar 17% nu au luat nicio hotărâre în acest sens.
47% dintre cei care vor să călătorească au spus că vor merge în două sau chiar trei concedii, 42% într-unul singur, 7$ în peste 5 locuri, iar 4% vor alege mai multe destinații.
Majoritatea românilor preferă să meargă prin țară, muntele fiind preferat înaintea litoralului. Călătoriile externe vizează statele vecine, urmate de alte locuri din UE.
Cei mai mulți vor să meargă în vacanță în grupuri de până la 5 persoane.
În privința cazării, 39% dintre respondenți au ales pensiunea, 29% un hotel mare cu pachet all inclusive, 27% un apartament în regim hotelier, 25% un hotel mediu sau mic, 23% închirierea unor căsuţe sau cabane de lemn, 12% cortul şi 7% rulota.
20% dintre români au ales concediul în luna august și 19% au ales luna iulie. 13% spun că vor pleca anul viitor.
Măsurile de siguranță sunt importante pentru români în concediu. 75% au răspuns că vor purtarea măștii în interior, 56% folosirea frecventă a dezinfectantului, 52% sunt pentru distanţare socială, 48% evită călătoriile în grupuri mari, 44% doresc purtarea măştii de protecţie în spaţiile aglomerate din exterior, 42% doresc evitarea destinaţiilor populare, 12% sunt pentru purtarea mănuşilor de protecţie şi doar 6% s-au pronunțat că nu vor măsuri de siguranţă.
Bugetul alocat pentru ceoncediu de majoritatea cetățenilor se situează între 1.000 și 2.000 de lei.
Românii consideră cele mai sigure mijloace de transport mașina persoanlă și rulota. Cele mai nesigure sunt autocarul, trenul și avionul.
OLX Group facilitează aproximativ 17 milioane de tranzacţii în fiecare lună și este prezent în 40 de ţări din întreaga lume, iar în 35 dintre acestea este lider de piaţă.
OLX Cazare-Turism pune la dispoziţia românilor peste 10.000 de oferte de cazare la nivel naţional. Secţiunea e vizitată lunar de peste 300.000 de persoane.

Ştiri din .ro
-
Și-a numit o consilieră fără studii de specialitate în conducerea Fondului de Investiții Kazah-Român de un miliard de dolari. Explicația ministrului energiei libertatea.ro
-
Lucian Viziru și-a luat soția și au părăsit România definitiv. Azi e de nerecunoscut! Cum arată și cu ce se ocupă acum libertatea.ro
Liviu şi Andrei se transformă în trupa Andre la Te cunosc de undeva! Andreea Bălan nu rezistă şi pleacă de lângă colegii ei
Cine sunt cele 25 de pretendente la inima Burlacului

Modul în care porți geanta spune multe despre personalitatea ta

Cum facem vestiţii mucenici moldoveneşti
Circuite noi pentru vizitatori, în jurul celor mai frumoase castele

La 17 ani, Daria Ștefania merge în finala iUmor! Cea de-a treia ediție, lider de audiență
Cea de-a treia ediție iUmor a fost lider de audiență
Chefi la cuțite – lider de audiență. Connect-R a venit în emisiune la rugămintea fiicei sale

Donald Trump, roast istoric la iUmor, miercuri, de la 20.30, la Antena 1

Cum poți deveni make-up artist: sfaturi pentru primii pași și o viziune productivă
Redescoperirea relației sau a căsniciei: ce poți face pentru a dezvolta constant pasiunea pentru partener
Chefi la cuțite – lider de audiență cu cel de-al doilea episod. Show-ul a fost urmărit de peste 2 milioane de telespectatori

Parfumurile orientale: descoperă de ce au devenit atât de populare în întreaga lume?

Debut în forță pentru noul sezon Chefi la cuțite. Emisiunea a fost lider de audiență pe publicul comercial

Toto Dumitrescu se alătură distribuţiei serialului Adela, de la Antena 1
