Ce faceţi atunci când plantele dumneavoastră nu au flori, dar le doriţi mai atractive? Dar dacă ar trebui să le vindeţi, la ce trucuri aţi recurge? Haideţi să vedem ce a făcut un horticultor danez
Ce faceţi atunci când plantele dumneavoastră nu au flori, dar le doriţi mai atractive? Dar dacă ar trebui să le vindeţi, la ce trucuri aţi recurge? Haideţi să vedem ce a făcut un horticultor danez
Aţi observat că în anumite perioade din an sunt scoase la vânzare în mare parte plante fără flori? Nu se poate spune că sunt mai puţin frumoase decât rudele lor, dar, ca percepţie decorativă, simţim nevoia să mai fie ceva. Un producător străin de suculente şi plante scunde a apelat la o idee care, deşi nu e nouă, este în egală măsură amuzantă şi decorativă: etichete originale.
Secretul reuşitei
Cele mai multe plante au etichete generice, e un lucru binecunoscut. Unele individuale sau personalizate reprezintă costuri suplimentare pentru producători şi mulţi se feresc de acest lucru. Îşi închipuie că minimizează costurile dacă încearcă să obţină flori atractive prin ele însele. Nu e rău însă... Un danez pe nume Timmermann s-a folosit de ideea etichetelor amuzante şi a avut succes. Cu alte cuvinte, a meritat banii investiţi.
Din cauza condiţiilor meteo din zona nordică europeană, sortimentul horticol nu e chiar generos. Timmermann cultivă relativ uşor şi pe un spaţiu generos Sedum şi Pilea – plante scunde, compacte şi decorative mai mult prin frunze decât prin flori. Privind propriile plante prin ochii clienţilor, le-a adăugat etichete personalizate: o fetiţă simpatică a devenit imaginea etichetei “Îngerul verde”, un profesor de biologie a devenit personajul unei etichete numite “Profesorul de grădinărit” şi alte asemenea idei. Concluzia a fost că vânzările danezului aproape că s-au dublat datorită etichetei menţionate (făcută atât grafic, cât şi ca mesaj cu foarte mare atenţie!). Deci, contează plantele în sine, dar contează aproape la fel de mult felul cum ştii să le pui în valoare – ambalaje, panglici, folii protectoare.