x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Monden "Bordo, o aventura in scop caritabil" - De la PR citire, anunturi oficiale pline de "agramaticalitati"

"Bordo, o aventura in scop caritabil" - De la PR citire, anunturi oficiale pline de "agramaticalitati"

de Dana Andronie    |    Catalina Iancu    |    25 Iun 2006   •   00:00
"Bordo, o aventura in scop caritabil" - De la PR citire, anunturi oficiale pline de "agramaticalitati"

Ce s-ar face vedetele fara PR-ii care n-au parte de carte? Nu ne-ar mai face pe noi, ziaristii, sa radem. O sa comentam cateva exemple de comunicate oficiale ca sa va distrati si dumneavoastra.

Fetele de la Bordo si-au gasit un PR manager de la o agentie perfecta. Redam anuntul oficial cu tot cu "agramaticalitatile" autoarei: "Perfect Media Production v-a comunica: Bordo si Essenza canta in Afganistan... Tinutele de scena ale fetelor au fost accesorizate cu elemente apartinand tinutei militare, dar asta nu inseamna ca «atuurile» lor au fost acoperite in totalitate. Fetele au fost deosebit de incantate de aceasta invitatie si o consiera o aventura in scop caritabil".

Ce frumos s-a incheiat comunicatul! Bordo a cantat in scop caritabil, intr-o tinuta care nu le-a acoperit "auurile" in totalitate. Slava domnului! Ce s-ar fi intamplat daca aveau pantalonii pana-n gat? Cu ce ar mai fi facut playback?

CUCERIRI. Akcent are atatea persoane platite pentru promovarea imaginii, incat nu trece zi de la Dumnezeu fara ca ziaristii sa nu primeasca o veste banala de la cei patru artisti. Nu apuca bine sa traga un part, ca presa afla imediat ce fapta mareata s-a intamplat in sanul trupei. Akcent a cucerit Olanda. Akcent a cucerit Suedia. Akcent a cucerit Spania. Akcent a cucerit Germania. Toate aceste "cuceriri" ne-au pus pe ganduri. A mai ramas ceva "necucerit" de Akcent?! Grea misiune au avut PR-ii! In comunicate au schimbat doar tara, in rest textul suna aproape la fel ca in precedentele anunturi.

BETTY CALARE. Etnic, calul si primarul. Ce stire de senzatie! Am primit prin e-mail aceasta informatie, ce ne-a obligat sa intrerupem pentru cateva minute activitatea. Am ras cu pofta cand am citit ca Etnic a calarit, ce altceva decat.... un cal, iar primarul a fost martorul acestui mare eveniment "monden". Hi-ha, dupa ce a impuns-o "capriorul", care, de fapt, era tap, iata ca Betty a facut cunostinta cu un armasar. Si nu era primarul!

CU INTARZIERE. Mai este o categorie de PR-i care trimit comunicate la o saptamana dupa ce s-a consumat mondenitatea respectiva. Recent, am primit tot prin e-mail urmatoarea informatie: "Desi, in general, componentii trupei Simplu nu pun mare pret pe haine, vestimentatia de scena face de fiecare exceptie....

AFACERE PROFITABILA. Simplu a capatat imbracaminte in valoare de 5.000 de euro doar pentru a da bine pe scena

O alta exceptie de la regula a constituit-o ceremonia de decernare a premiilor MTV 2006, care a fost realizata de casa de moda Alb si Negru. Costumele baietilor, desprinse parca dintr-un film despre mafia italiana, au costat in jur de 5.000 de euro, dar le-au fost oferite gratuit pentru pastrarea unei relatii excelente ce dureaza de ceva vreme".

De exceptie acest comunicat, care a fost trimis dupa trei saptamani de la decernarea premiilor MTV (3 iunie 2006). Bine ca 4 ACE-pr&publicity ne-a trimis "noutati" de la aceeasi gala la o saptamana dupa.

"Delimitata de restul lumii, zona VIP se pare ca a departat vedetele romanesti intru totul de oamenii obisnuiti, acestia din urma emanand multa energie si exuberanta si stiind sa se distreze cu adevarat la o petrecere. In polul opus erau situate vedetele, obosite, fara vlaga, care s-au multumit relaxandu-se la un pahar de vorba si mult whisky".

Care-i morala? PR-ii sunt in stare sa scrie vrute si, mai ales, nevrute. Maine-poimaine apareti la gazeta ca ati baut whisky. Ce-i drept, la o saptamana dupa ce v-ati trezit din betie...

×
Subiecte în articol: antimonden