x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

C4 by Loeb

de Sebastian S. Eduard    |    30 Apr 2010   •   00:00
C4 by Loeb

Auzisem multe despre seria limitată C4 by Loeb, aşa că atunci când am avut ocazia m-am răsfăţat în maşinuţa venită pe piaţă taman pentru a marca cele şase victorii consecutive ale pilotului francez.

COMBINAŢIE
By Loeb-ul este un melanj interesant între o maşină care se vrea "rea" şi confortul la care Citröen nu a renunţat niciodată. Ca atare, compromisul devine agreabil şi te trezeşti la cârma (scuzaţi, volanul!) unei maşini cu suspensii comode, numai bune pentru gropile de afară. Direcţia este şi ea suficient de precisă, iar acceleraţia este mulţumitoare. În fond, călăreşti un motor de 1.6 şi ar fi absurd să ceri mai mult.

La capitolul rafinament, C4 se păstrează la cote înalte. Îţi trebuie ceva timp până te obişnuieşti cu toate butoanele (şi combinaţiile de butoane) după care realizezi că... nu prea are ce să-ţi mai lipsească. By Loeb-ul le oferă pe toate şi, înainte de a avea de-a face cu o maşină sportivă, te lăfăi într-una confortabilă şi plină de rafinament.

 

Maşina-cameleon
Kit-ul de navigaţie şi pavilionul panoramic îţi pot transforma autovehicolul într-o foarte serioasă opţiune când te gândeşti la by Loeb ca maşină de familie. Spaţiile de depozitare din habitaclu şi portbagajul încăpător sunt argumente suplimentare în acest sens.

 

Noi am testat
Motorizare: 1.6THP/152 CP
Acceleraţie: 0-100 km/h: 9,2 s
Viteza maximă: 212 km/h
Cutie manuală: 6
Consum: 6,9/9,3/5,3 l

×
Subiecte în articol: auto