Împărţind aceeaşi arhitectură cu Fiat Fiorino şi Peugeot Bipper, Citroën Nemo este o utilitară extrem de simpatică. După dezamăgirea provocată de asemănarea prea puţin izbitoare cu concept-car-ul care circula pe net (vezi poza mică), am început să-i apreciez calităţile.
Împărţind aceeaşi arhitectură cu Fiat Fiorino şi Peugeot Bipper, Citroën Nemo este o utilitară extrem de simpatică. După dezamăgirea provocată de asemănarea prea puţin izbitoare cu concept-car-ul care circula pe net (vezi poza mică), am început să-i apreciez calităţile.
Ideea e simplă şi, pe cît de simplă, pe atît de genială. Un motor mic, fără un consum exagerat. În acest sens există două motorizări, pe motorină (70 CP) şi pe benzină (75 CP). Apoi, spaţiu. Cît cuprinde. Fără număr. 365 de L dacă ne referim la portbagaj, 2,5 mc dacă vorbim de volumul util, în variantă de transporter. Multe chestii rabatabile, multe spaţii reconfigurabile, multe cutii de depozitare. Plastic, dar merge. Dotările sînt cele de bază. Radio CD, ABS, aer condiţionat, airbag-uri, geamuri electrice. Cam atît, însă suficient pentru o maşină care trebuie să muncească. Hai, că avem treabă!
Noi am testat:
Motorizare - 1.4 HDI/75 CPCutie - 5+1
Viteză maximă - 152 km/h
Acceleraţie - 0-100 km/h – 16,9 s
Consum - 5,7 / 3,8 / 4,5 l