x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Vechiul site Old site Arhiva Jurnalul Arhiva Jurnalul La volan cu Astra Sedan

La volan cu Astra Sedan

15 Feb 2008   •   00:00

O frumuseţe de maşină, făcută de băieţii de la Opel

O frumuseţe de maşină, făcută de băieţii de la Opel

 

 

Aduce puţin cu Vectra, dar e Astra. Este exact ce le trebuia celor de la Opel. Un Astra la un preţ rezonabil, dar în care să-ţi încapă şi familia numeroasă, cu tot cu ­bagaje. Nu te lăsa însă păcălit: dacă mergi pe o motorizare de 140 CP, cea mai mare, s-ar putea să constaţi că maşina are o inimă de sportiv care nu te lasă la greu.

 

Dacă vreţi, este o soluţie ase­mă­nă­toare cu cea adoptată anul trecut de cei de la Fiat, care după Grande Pun­to au scos Linea. Un sedan “deri­vat” dintr-un hatchback, dar nu prin adăugarea unui porbagaj sau un face-lift de mântuială. O re­de­senare amplă, cu un rezultat spectaculos, pe măsură.

 

Elegantă, spaţioasă, cu un de­sign exterior de zile mari, Astra Se­dan este o maşină plăcută privirii, care te face să întorci capul în tra­fic după ea. Interiorul este însă identic (sau aproape identic) cu gama Astra H, dar acesta nu este un lucru rău, pentru că în general el este bine desenat.

 

Cai-putere. Motorizări sunt în număr de patru: două pe benzină – 115 CP şi 140 CP şi două pe moto­ri­nă – 90 CP şi 100 CP.

 

De remarcat: excelenţa motorului care toarce ca un pisoiaş şi pe care nici măcar nu-l auzi până spre 2.000 de turaţii; calitatea instalaţiei mu­zicale, chiar şi a celei “standard”.

De trecut cu vederea: cutia de viteze puţin cam “ţeapănă” şi faptul că dacă ţi-ai luat computer de bord trebuie întâi să treci prin service, să-l activezi; cotiera, nu foarte er­go­nomic amplasată.

 

 

 

Date tehnice

 

Motorizare

1.8 VVA Ecotec/ 140 CP

Cutie manuală

Viteză maximă

 210 km/h

 

Acceleratie

0 – 100 km: 10.1 s

 

 

Consum

9.9/5.8/7.3 l

 

Pret DDP

17.790 euro

×
Subiecte în articol: auto