x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Vechiul site Old site Arhiva Jurnalul Arhiva Jurnalul Mic şi al drrrrracu’!

Mic şi al drrrrracu’!

de Sebastian S. Eduard    |    10 Mar 2011   •   18:59
Mic şi al drrrrracu’!

155699-36-38tv-7.jpgInspectezi roţile late, te instalezi co­mod la volan („Ia uiteee e la fel de jos ca un cart!), arunci o privire grăbită că­tre bord („Da, e fain, dar eşti puţin bla­zat, ai mai mers cu aşa ceva, în plus nu sunt noutăţi semnificative”) şi, în fine, dai „contact”. Motorul îşi drege glasul şi mârâie înfundat. Cool! O să ne dis­trăm.
Cooper S este unul dintre cele mai puternice maşini Mini. Are 184 de cai şi este întrecut numai de John Cooper Works (211CP), care de fapt poate fi considerat şi ca un fel de model „extra serie”. Logica ne aparţine, pentru că vrem să-l declarăm pe „S” drept „cel mai puternic”.

Trecând cu eleganţă de preţul care îţi modelează părul astfel încât ai impresia că fugăreşti un Cabrio, ­Coo­per S este maşina pe care ai vă­zut-o în „The Italian Job” şi care îţi stâr­neşte pofta de fel de fel de nebunii. Le faci, indiferent de preţ... că doar carnetul e al tău. Fentezi prin trafic, o parchezi prin cabinele de te­le­foane, le arăţi inelarul gelaţilor din X6 să vezi dacă te pot prinde, în fine, chestii de acest gen. De ce bat câmpii cu astfel de ches­tiiĂ Pentru că, în mod evident, facelift-ul nu vine cu şpe­mii de chestii schimbate, preferând să meargă, britanic, pe calea bătătorită.

Noi am testat
Motorizare: 1.6L/184CP
Acceleraţie: 0-100 km/h: 7,0 s
Viteza maximă: 228 km/h
 Cutie: manuală
 Consum: 7,3/5,0/5,8 l

News: Dacia pe net
Renault va experimenta în Europa un program de vânzarea modelelor Dacia prin internet, pentru a pregăti lansarea anul viitor a unui program mai larg, care să protejeze poziţia de lider a grupului francez pe piaţa automobilelor low-cost faţă de concurenţi precum Peugeot. „Vânzările prin internet vor deveni rapid o realitate. Mulţi dintre clienţii noştri ştiu deja ce vor înainte de a păşi în showroom-uri, astfel încât înfiin­ţa­rea unui canal de vânzări online este justificată”, a declarat într-un interviu Gerard Detourbet, şeful programului Entry pentru produse low-cost al Renault, transmite Bloomberg.

Peugeot, cel mai mare producător auto francez, ana­lizează crearea unui sistem de vânzare numai prin internet, destinat vehiculelor care vor fi construite în colaborare cu China Chan­gan Automobile Group, a declarat în această săptămână directorul de vânzări al grupului, Jean-Marc Gales, la Salonul Auto de la Geneva.

Combinată cu maşinile ieftine lan­sate de companii asiatice, iniţiativa Peugeot concurează Dacia Sandero şi alte modele ieftine care contribuie la creşterea vânzărilor Renault.„Am pornit de la ideea că Dacia va fi lăsată în pace maximum patru, cinci ani, înainte de intensificarea concurenţei. Am ştiut că nu vom fi singuri pe piaţă la nesfârşit”, a spus Detourbet.Brandul Dacia s-a dovedit un succes neaşteptat în Europa de Vest, unde a compensat vânzările mai slabe ale modelelor Renault mai scumpe.

×
Subiecte în articol: auto&moto