Consiliul Naţional al Audiovizualului a hotărât că spotul publicitar cu "uite-o cum se întinde" şi "ţie ţi s-a întărit?" va putea fi difuzat numai în intervalul 22:00-6:00 pe posturile de televiziune, deoarece conţine "aluzii sexuale", care îi pot afecta pe minori.
În şedinţa de miercuri, CNA a analizat clipul AdePlast, în urma unei sesizări făcute de europarlamentarul Daciana Sârbu, care susţinea că "se face o confuzie voită între produsul promovat şi o femeie prezentată într-o ipostază sexuală".
Reprezentanţii agenţiei au spus că, în opinia lor, nu încalcă nici o regulă. Directorul de creaţie Emil Budău însă a făcut o afirmaţie cel puţin ciudată: "În toate spoturile, femeile sunt folosite ca obiecte, nu e nici o diferenţă faţă de celelalte reclame". "Deci aţi folosit femeia ca obiect sexual", a afirmat (sau s-a mirat) Narcisa Iorga. Mihai Mălaimare a găsit o altă explicaţie: "Dacă voi nu vorbiţi despre relaţia sexuală posibilă în acest clip, am senzaţia că vorbiţi despre gravele deficienţe de erecţie ale muncitorilor români". "Problema principală este protecţia minorilor şi, având un conţinut sexual, poate să fie difuzat pe un anumit palier orar", a concluzionat Răsvan Popescu.
În urma discuţiilor, CNA a decis să solicite posturilor tv care difuzează acest spot "să intre în legalitate", în conformitate cu prevederile legislaţiei audiovizuale care impune posturilor de televiziune şi radio să difuzeze programe cu conotaţii sexuale numai în intervalul 22:00-6:00.
Citește pe Antena3.ro