Compania din spatele Google a raportat un profit de 1,21 de dolari per acţiune, faţă de estimările de 1,28 de dolari per acţiune, conform Refinitiv.
Veniturile din T2 s-au situat la 69,69 miliarde de dolari în comparaţie cu nivelul de 69,9 miliarde de dolari estimat.
În ceea ce priveşte veniturile din reclamele YouTube, acestea s-au situat la 7,34 miliarde de dolari, în comparaţie cu estimări anterioare de 7,52 de miliarde de dolari, conform StreetAccount.
Totodată, veniturile din Google Cloud s-au ridicat la 6,28 miliarde de dolari, comparativ cu aşteptări de 6,41 miliarde de dolari.
Creşterea înregistrată la nivelul veniturilor a încetinit la 13% în T2, în comparaţie cu un ritm de creştere de 62% în aceeaşi perioadă a anului trecut. Trebuie menţionat că în al doilea trimestru din 2021 compania beneficia de o redeschidere a economiilor şi de o creştere a consumului.
(sursa: Mediafax)