Achiziţia unui brandy de cognac din top patru este încununarea realizărilor directorului general Bob Kunze-Concewitz, care urmează să plece anul viitor după ce a condus Campari printr-o lungă listă de tranzacţii, inclusiv achiziţionarea Grand Marnier pentru 490 de milioane de euro în 2016.
„Crăciunul a venit mai devreme pentru Campari în acest an”, a declarat Kunze-Concewitz analiştilor.
Grupul italian, care vrea ca jumătate din creşterea sa să fie alimentată de achiziţii, în timp ce încearcă să devină un concurent mai serios pentru giganţii din domeniul băuturilor spirtoase Diageo (DGE.L) şi Pernod Ricard (PERP.PA), a declarat că cognacul va deveni acum a patra parte importantă a grupului, alături de aperitive, bourbon şi tequila.
Campari deţinea anterior doar un singur brand mai mic de cognac, Bisquit, potrivit site-ului său, deşi Grand Marnier, un amestec de cognac şi lichior de portocale, este o parte esenţială a portofoliului său.
Tranzacţia va consolida prezenţa Campari în Statele Unite, care reprezintă 55% din vânzările Courvoisier, şi oferă un potenţial de transformare în regiunea Asia-Pacific - de asemenea, o piaţă mare de cognac, condusă de China.
(sursa: Mediafax)