Jurnalul.ro Ştiri Politică Ce spune Grindeanu despre schimbarea brandului turistic al României

Ce spune Grindeanu despre schimbarea brandului turistic al României

Oaia nu poate să fie brandul turistic al României, pentru că, până în anul 2020, acesta este reprezentat de o frunză, a afirmat, marţi, premierul Sorin Grindeanu. 

Întrebat dacă împărtăşeşte punctul de vedere al ministrului Agriculturii, Petre Daea, că "oaia este o statuie vie" şi ar trebui să fie brandul turistic al României, Sorin Grindeanu a răspuns: "Nu poate să fie brandul turistic al României, pentru că până în 2020, (...) pe fonduri europene, când s-au făcut această siglă şi acest brand, e o frunză. Discutabilă şi alegerea din urmă cu câţiva ani (...) Am discutat cu domnul ministru Dobre de mai multe ori azi să văd despre ce e vorba, n-am văzut neapărat declaraţia domnului Daea, care nu e la Turism, e la Agricultură (...). Sigur, agricultura are legătura cu oaia. Dar ceea ce (...) a fost important a fost clarificarea pe care i-am cerut-o domnului ministru Dobre legat de acest subiect", citează Agerpres.

Şeful Executivului a precizat că ministrul Turismului, Mircea Dobre, i-a spus că discuţia din comitetul de promovare a României a vizat "promovarea unor lucruri foarte cunoscute", precum Dracula şi Mioriţa, şi nu "schimbarea frunzei". 

"Discuţia pe care a avut-o în acel comitet de promovare a României, nu de schimbare a siglei sau a frunzei, ca să fiu mai clar, ci de promovare a României şi prin promovarea unor lucruri foarte cunoscute, cum ar fi Dracula, Mioriţa şi aşa mai departe. De aici şi până la schimbarea siglei, eu zic că e cale lungă şi am văzut că domnul ministru Dobre a clarificat într-o declaraţie acest subiect", a mai afirmat Grindeanu. 

TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri