Jurnalul.ro Timp liber Jurnalul TV Aseară, Chef Scărlătescu a câştigat cel de-al treilea battle, folosind o amuletă spectaculoasă. Show-ul culinar, lider de audienţă

Aseară, Chef Scărlătescu a câştigat cel de-al treilea battle, folosind o amuletă spectaculoasă. Show-ul culinar, lider de audienţă

de Redacția Jurnalul    |   

Ediție incendiară a show-ului culinar aseară, la Antena 1, emisiune ce s-a impus ca lider de audienţă atât pe publicul comercial, cât şi la nivel urban! După ce Chefii şi-au spart bombele cu amulete, chef Scărlătescu le-a dat o lovitură dură adversarilor, folosind o amuletă despre care a spus că este cea mai spectaculoasă pe care a obţinut-o vreodată. A avut astfel posibilitatea să schimbe echipele adverse la bancurile de lucru, chiar în timp ce concurenţii aveau de pregătit o farfurie cu nu mai puţin de 12 elemente, demnă de un eveniment. Elevii lui şi-au asigurat victoria, iar Chef Dumitrescu a pierdut aseară primul om din echipa Amanita Regală, pe Mioara Sîrbușcă. Emoţiile continuă la cote maxime şi în această seară, când Irina Fodor dă startul celui de-al patrulea battle în bucătăria Chefi la cuţite, de la 20:30, la Antena 1.

Difuzat în intervalul 19:59– 23:29, cel de-al treilea battle Chefi la cuţite s-a ipus ca lider de audienţă atât la nivelul publicului comercial cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, cât şi pe segmentul urban. Emisiunea a obținut, pe tronsonul publicului comercial cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, o audiență medie de 8.2 puncte de rating și o cotă de piață de 26.8%, în timp ce următorul clasat, Pro TV, înregistra 7.1 puncte de rating și o cotă de piață de 23.4%. Și la orașe, emisiunea a fost prima opțiune de vizionare a telespectatorilor, cu 7.9 puncte de rating și 21.6% cotă de piață, Pro TV situându-se pe locul secund, cu 6.4 puncte de rating și 17.6% cotă de piață. În minutul de aur, 22:06, aproape 1.5 milioane de telespectatori urmăreau show-ul culinar de la Antena 1.

          Cel de-al treilea battle le-a adus echipelor provocarea pregătirii unor farfurii speciale, cu nu mai puţin de 12 elemente fiecare. După câştigarea concursului propus de Rikito, chef Florin Dumitrescu a fost cel care a distribuit cele 12 ingrediente astfel: echipei lui – popcorn, varză murată, pască evreiască, dropsuri de ciocolată, banană şi andive; echipei lui Chef Bontea – granadilla, varză murată, capere, pricomigdale, pipote şi quinoa, iar concurenţilor conduşi de chef Scărlătescu – granadilla, quinoa, zaţ de cafea, varză murată, capere şi pricomigdale. Iar pentru a complica şi mai mult proba deja foarte complicată, chef Scărlătescu a decis să folosească o amuletă spectaculoasă: „Ai puterea să alegi un interval de 30 de minute din probă, în care să muţi două echipe la bancurile adverse!”. „Când am auzit amuleta, a căzut cerul pe mine!”, a exclamat Chef Dumitrescu, în vreme ce Chef Bontea a completat: „N-am văzut aşa haos pe bancuri în viaţa mea!”. La finalul unei seri agitate, chef Dumitrescu a pierdut primul concurent, pe doamna Mioara. „Experienţa Chefi la cuţite a însemnat o provocare mare, mare, mare, pentru mine, o experienţă cu care o să rămân până la sfârşitul zilelor.

            Diseară, cronometrul va porni din nou, într-un maraton al nervilor, cu multe probe de viteză şi precizie. Cine nu va păstra ritmul, va plăti cu vârf şi îndesat. Irina va ridica miza în bucătăria Chefi la cuţite: în această seară, cele 12 ingrediente care mai de care mai extravagante venind la pachet cu o nouă obligaţie: obţinerea unei anumite culori predominante în farfurie. Iar dacă premisele următorului battle nu erau suficient de amenințătoare, unul dintre Chefi va da o nouă lovitură la bancurile de lucru ale adversarilor: va arunca în joc o nouă amuletă care va provoca momente tensionate, dar și pline de umor. Despre ce este vorba și care dintre echipe va ieși învingătoare telespectatorii vor afla în ediția Chefi la cuțite difuzată în această seară de Antena 1 și pe AntenaPLAY, de la 20:30.

››› Vezi galeria foto ‹‹‹

Sursa:Kantar Media

 

Copyright:ARMADATA S.R.L.

 

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-ul 21-54 Urban

 

Perioada 1 octombrie 2023

 

 

 

 

 

TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri