Jurnalul.ro Timp liber Jurnalul TV Chefi la cuțite, lider de audiență și cu ediția de marți. Echipele fac o călătorie culinară prin 9 țări în următorul battle!

Chefi la cuțite, lider de audiență și cu ediția de marți. Echipele fac o călătorie culinară prin 9 țări în următorul battle!

Aseară, la Chefi la cuțite, cele trei echipe conduse de Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu s-au confruntat într-un battle rimat, în care porunca de-a vorbi doar în versuri a făcut și mai dificilă misiunea de la bancurile de lucru.

Cei afectați de această poruncă au fost concurenții echipelor lui Chef Dumitrescu și Chef Scărlătescu – cel de-al treilea căpitan de echipă, Chef Bontea, fiind cel care a folosit amuleta rimelor. Astfel, spectacolul culinar a îmbinat tensiunea cu umorul în bucătăria Chefi la cuțite, în care s-au auzit unele dintre cele mai amuzante replici ale Chefilor, cum ar fi ”Hai odată cu plăcinta/ Că ne bate diriginta!”, din partea lui Cătălin Scărlătescu, sau ”Aoleo, Manciu, Manciu/ Am căderi de calciu”, din partea lui Florin Dumitrescu. Provocarea lansată de Gina Pistol a fost prepararea unei farfurii cu aperitiv, main course și desert care să conțină diferite tipuri de cocă, proba fiind jurizată de unii dintre cei mai apreciați brutari. Battle-ul 16 a fost câștigat de echipa lui Sorin Bontea, iar în urma probei eliminatorii, Dan Manciu, concurentul lui Chef Dumitrescu, a avut cea mai slabă farfurie. Cu doar 5 puncte primite din partea celor trei maeștri ai gastronomiei, Dan Manciu a fost gata să plece din concurs, dar Chef Dumitrescu a folosit amuleta salvatoare, care i-a oferit avantajul de a-l păstra în concurs.

Spectacolul rimelor, dar și presiunea unei confruntări foarte apropiate de semifinala Chefi la cuțite au alcătuit un mix savuros, care a plasat show-ul culinar, difuzat în intervalul orar 20:28–23:52, în topul preferințelor publicului român. Lider de audiență pe publicul comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 54 de ani, Chefi la cuțite a înregistrat o medie de 8.2 puncte de rating și 26.9% cota de piață, în vreme ce Pro TV se clasa pe locul al doilea cu 4.8 puncte de rating și 15.7% cota de piață. La orașe, Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 8 puncte de rating și 21.6% cota de piață, poziţia secundă fiind ocupată de Kanal D, cu o medie de 5.2 puncte de rating și 14% cota de piață. Ierarhia se păstrează şi la nivelul întregii populații a țării, unde show-ul a fost lider cu o audiență medie de 7.3 puncte de rating și 19.4% cota de piață, Kanal D ocupând locul al doilea cu 5.9 puncte de rating și 15.7% cota de piață. În minutul de maximă audiență de la 22:09, confruntarea din bucătăria Chefi la cuțite a atras peste 1.6 milioane de telespectatori în fața televizoarelor.

În această seară, Chefii și concurenții lor pleacă într-o călătorie culinară în jurul lumii: echipele gătesc preparate din 9 țări! Va fi un tur gastronomic de forță, care va împleti gusturi, condimente și tradiții din cele mai neașteptate țări, pentru că provocarea Ginei Pistol nu este menită să fie la îndemâna celor trei Chefi. Vorbim despre penultimul battle – așadar, drumul spre semifinală este pavat cu probe din ce în ce mai complicate, care le provoacă și celor trei Chefi cunoștințele. Căpitanii de echipă și concurenții lor vor fi nevoiți să aducă în farfurii preparate specifice unor tărâmuri culinare neexplorate până acum. ”Toată lumea mă întreabă ce facem, iar eu habar n-am ce să le spun să facă. Sunt în pom și pomu-n aer!”, a decretat Chef Bontea la începutul unei probe care îl trimite în niște destinații greu de reprodus culinar în farfuriile din competiție. Ce țări vor vizita cele trei echipe, cine va avea cel mai dificil itinerar gastronomic și ce echipă va câștiga la finalul călătoriei condimentate, dar și cine va părăsi concursul telepectatorii vor afla în ediția Chefi la cuțite difuzată de Antena 1 în această seară, de la 20:30.

 

Sursa: Kantar Media                            

Copyright: ARMADATA S.R.L.                            

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                  

Analiza este facuta pe target-urile 18-54 Urban, All urban si National

Perioada 22 noiembrie 2022

 

TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri