Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Construcţii şi Proprietăţi Cum să sporești vizibilitatea anunțului tău imobiliar

Cum să sporești vizibilitatea anunțului tău imobiliar

Redactarea unui anunț de închiriere sau de vânzare poate fi o sarcină dificilă. Piața este uriașă și, în ziua de azi, doar o reclamă ingenioasă are șanse să nu se piardă în multitudinea de oferte.

Cel mai important lucru de care trebuie să ții cont în calitate de proprietar este că, înainte de a se muta viitorii rezidenți, trebuie mai întâi să îi și găsești. Majoritatea reclamelor din zilele noastre sunt făcute online, fie pe site-uri specializate, fie pe rețelele de socializare.

Scrierea unui anunț de vânzare sau de închiriere este o artă care necesită timp, răbdare și puțină imaginație. Cu cât ești mai inovator, cu atât mai simplu va fi să descoperi pe cineva interesat de proprietatea ta. Reține că trebuie incluse anumite elemente obligatorii într-un anunț de închiriere sau de vânzare pentru a atrage chiriași sau cumpărători de încredere. Dacă îți dorești să scrii un anunț de calitate, atunci aruncă un ochi peste aceste recomandări pentru o experiență de succes:

Oferă imagini de înaltă calitate

Fotografiile sunt cel mai important aspect al unui anunț de închiriere sau de vânzare. Când scanează prin sutele de anunțuri , majoritatea chiriașilor sigur le vor alege pe cele cu fotografii de înaltă calitate. O imagine valorează cât o mie de cuvinte și, dacă o faci corect, vei avea oameni interesați de proprietatea ta din momentul în care o postezi. Dacă nu ești sigur cum să-ți pui imobilul în valoare cu ajutorul fotografiilor, atunci iată câțiva pași pe care să-i iei în considerare:

  • Alege o cameră de înaltă calitate și verifică setările. Asigură-te că nu este un dispozitiv învechit și experimentează cu setările de lumină înainte de a face fotografii;
  • Poziționează-te într-un colț al camerelor din care să poți include tot spațiul sau fă două fotografii din două unghiuri diferite dacă imaginea originală nu include toate aspectele unui spațiu;
  • Include cât mai multă lumină naturală. E de preferat ca pozele să fie făcute dimineața sau în jurul prânzului, când lumina soarelui este mai puternică. Elimină, pe cât posibil lumina artificială generată de lămpi.

Include o descriere detaliată a proprietății

Adaugă cât mai multe informații esențiale despre proprietate pentru a economisi atât timpul tău, cât și al potențialilor chiriași. Dacă oferi spre inchiriere apartament 2 camere Bucuresti, de exemplu, menționează prețul de închiriere și întreținere pentru ca locatarii să nu fie surprinși de facturile lunare. Dacă ai la vanzare apartament 2 camere Bucuresti în schimb, asigură-te că adaugi toate specificațiile în legătură cu starea casei. În ambele cazuri, este esențial să menționezi dacă proprietatea este utilată sau nu și dacă are apă curentă și gaz. De asemenea, pentru că locația este vitală, nu uita să o precizezi în anunț, pentru a nu pierde timpul răspunzând la apeluri telefonice și la e-mailuri referitoare la zona în care se află.

Menționează facilitățile zonei

Majoritatea chiriașilor, dar și cumpărătorilor doresc să știe dacă o casă este aproape de facilități precum parcuri, școli, transport public și magazine. Trebuie menționate orice evenimente culturale, cum ar fi concertele și târgurile care pot avea loc în apropierea proprietății. Asigură-te că nu folosești termeni precum „doar pentru adulți” sau „doar pentru angajați”.

Alege cele mai bune platforme pentru promovarea ofertei tale

Platforma pe care te gândești să-ți publici oferta are un efect mare asupra modului în care scrii anunțul. Dacă intenționezi să îți promovezi proprietatea pe Facebook, și anume în grupurile de Facebook, este posibil să modifici unele aspecte ale postării tale, deoarece este probabil să ai mai multă libertate pentru o abordare mai creativă. Dacă te gândești să publici pe site-uri specializate, (exemplu: IMOPEDIA.ro), există câteva îndrumări de urmat care includ și specificarea planului proprietății, renovări recente și posibile riscuri ale imobilului.

Nu uita să-ți recitești și corectezi anunțul înainte de a-l posta. Fii onest cu posibilii chiriași sau cumpărători; așa cum tu îți dorești locatari de bună credință, și ei își doresc un proprietar de încredere.

 

Sursă foto: Freepik

TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri