Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance

Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance

de Redacția Jurnalul    |   

În 2024, Deloitte a fost recunoscută ca al șaselea cel mai puternic brand la nivel mondial în clasamentul "Brand Finance 500", evidențiindu-și astfel poziția de lider în sectorul serviciilor comerciale pentru al șaselea an consecutiv.

Potrivit banknews.ro, cu o valoare de brand de 418 miliarde de dolari, marcând o creștere de 21% față de anul anterior, Deloitte s-a distins cu un rating AAA+, unul dintre cele mai înalte ratinguri acordate de Brand Finance. Această realizare reflectă peste 175 de ani de excelență și un impact durabil în serviciul comunității globale de afaceri, sectorul public și societate în ansamblu, având la bază contribuția a aproximativ 457.000 de profesioniști din întreaga lume, inclusiv peste 3.000 din România.

Deloitte și-a consolidat reputația prin furnizarea de servicii de audit, consultanță fiscală și juridică, consultanță financiară și managementul riscului, ajutând aproximativ 90% din companiile din topul Fortune Global 500®, precum și mii de companii din sectorul privat, să atingă rezultate măsurabile și de durată. Aceste servicii contribuie la consolidarea încrederii în piețele de capital, permit companiilor să se transforme, să prospere și să deschidă calea către o economie mai puternică, o societate mai echitabilă și o lume sustenabilă.

În România, Deloitte este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale, oferind o gamă largă de servicii de audit, consultanță fiscală, servicii juridice, consultanță și managementul riscului, consultanță financiară, soluții de servicii și consultanță în tehnologie, prin intermediul a peste 3.400 de profesioniști. Acest angajament față de excelență și inovație subliniază rolul esențial al Deloitte în gestionarea provocărilor cu care se confruntă afacerile și societatea într-o lume în rapidă schimbare, reafirmând importanța și impactul brandului la nivel global și local.

Prin aceste realizări, Deloitte demonstrează nu doar valoarea sa ca brand pe piața globală, ci și contribuția semnificativă la aducerea de soluții inovatoare și sustenabile în fața provocărilor complexe ale timpurilor noastre. Recunoașterea în clasamentul "Brand Finance 500" este o dovadă a încrederii și respectului pe care clienții, angajații și alte părți interesate îl au față de Deloitte, și servește ca un stimulent pentru firmă să continue să ofere servicii de cea mai înaltă calitate, să inoveze și să creeze un impact pozitiv în societate.

Subiecte în articol: deloitte brand
TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri