Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Destinațiile interne au fost anul trecut pe primul loc în preferinţele noastre

Destinațiile interne au fost anul trecut pe primul loc în preferinţele noastre

de Daniela Ivan    |   

România este destinația preferată de companii pentru organizarea conferințelor, a programelor de instruire sau motivare a angajaților. Preţul mediu plătit pentru un pachet de servicii care include cazare, masă, servicii de conferință și entertainment este de 486 de lei/angajat.

În cazul destinațiilor din străinătate, serviciile de business travel la sol (cazări, rent-a-car, transferuri) au crescut cu 17,5%, cea mai solicitată destinație fiind Germania.

Şi în ceea ce privesc vacanţe individuale, România este destinaţia numărul unu pentru români. “Zona cea mai solicitată a fost litoralul, care a generat prin creșterea de 33% un volum de vânzări de peste 9 milioane de euro, urmată de stațiunile balneare, montane și Delta Dunării, care au înregistrat o creștere de peste 100%, cu un volum total de peste 3 milioane de euro vânzări”, a declarat Lucia Morariu, preşedinte Eximtur. Aceasta a adăugat că topul celor mai vândute destinații externe în 2016 include Grecia, Turcia, Bulgaria, Spania, la mare căutare fiind și programele de tip croazieră. (D. Ivan)

TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri