Jurnalul.ro Timp liber Happy Channel, lider de audiență în Access și Prime Time pe nișa posturilor pentru femei

Happy Channel, lider de audiență în Access și Prime Time pe nișa posturilor pentru femei

Postul de televiziune Happy Channel s-a situat pe primul loc, ieri (16 noiembrie), în topul televiziunilor pentru femei, target femei cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, mediul urban, fiind lider de audiență pe segmentele Access și Prime Time.

 

În intervalul 16.00-19.00, Happy Channel a înregistrat 0,5 puncte de rating și 2,3% cotă de piață, iar pe poziția a doua s-a aflat postul de televiziune Diva, având 0,4 puncte de rating și 1,8% cotă de piață.

Pentru a doua seară consecutivă, Happy Channel a fost lider de audiență în Prime Time pe nișa posturilor de televiziune pentru femei, target femei cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, mediul urban. Între orele 19.00-23.00, Happy Channel a obținut 0,9 puncte de rating și 2,4 cotă de piață, iar pe locul al doilea s-a clasat PRO 2, cu 0,5 puncte de rating și 1,4% cotă de piață. 

Pentru a patra oara săptămâna aceasta, “Elif” a fost lider de audiență, înregistrând ieri (16 noiembrie) în intervalul 18.00-20.00 rezultate triple față de producția difuzată de postul concurent. Astfel, Happy Channel a obținut 1,5 puncte de rating și 4,6% cotă de piață, în timp ce Diva a avut 0,5 puncte de rating și 1,5% cotă de piață. Tot ieri, serialul turcesc a clasat postul de televiziune pe poziția a patra în top all channels.

“Intrusul” (“Insider”) a încheiat săptămâna în fruntea clasamentului producțiilor de pe nișa posturilor de televiziunilor dedicate femeilor. Între orele 20.01-21.59, Happy Channel a fost lider de audiență (1 punct de rating și 2,4% cotă de piață), iar pe poziția a doua s-a aflat Diva (0,5 puncte de rating și 1,3% cotă de piață).   

Telespectatorii pot urmări în exclusivitate la Happy Channel “Elif”, de luni până vineri, între orele 18.00-20.00, iar “Intrusul” (“Insider”) poate fi văzut de luni până joi, de la ora 20.00. Fii cu ochii pe Happy!

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA SRL
16 noiembrie 2017
Target: Femei 18-49 Urban

 

Subiecte în articol: happy channel
TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri