Difuzat în intervalul 21:35 – 23:30, amicalul Columbia - România a ocupat primul loc în topul audiențelor pe toate targeturile. Pe segmentul de public comercial cu vârste cuprinse ȋntre 21 și 54 de ani, meciul a înregistrat 9.5 puncte de rating și 29.8% cotă de piață, în timp ce postul de pe locul secund, Pro TV, a obținut 5.7 puncte de rating cu 17.8% cotă de piață. Și pe segmentul urban, meciul tricolorilor s-a situat pe primul loc, înregistrând 8.9 puncte de rating și 23.4% cotă de piață, în timp ce ocupantul locului 2, Pro TV, a obținut 6.4 puncte de rating și 16.9% cotă de piață. Ierarhia se păstrează și la nivelul publicului naţional, public pe care, ȋn minutul de aur, 22:10, confruntarea Columbia - România a fost urmărită de peste 1.8 milioane de telespectatori.
După ce au fost conduși de sud-americani vreme de 80 de minute, tricolorii au redus din diferenţă pe final de joc, prin Ianis Hagi și Florin Tănase. Acesta a fost al doilea meci amical disputat de România ȋnainte de EURO 2024. Vor mai urma două partide amicale, ambele ȋn București, primul, contra Bulgariei, pe 4 iunie, și al doilea, ȋmpotriva reprezentativei din Liechtenstein, sâmbătă, 8 iunie, partidă transmisă ȋn direct de Antena 1.
Sursa:Kantar Media |
Copyright:ARMADATA S.R.L. |
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group |
Analiza este facuta pe target-urile 21-54 Urban, All urban si National |
Perioada 26 martie 2024 |