Opt dintre primele zece videoclipuri cele mai vizualizate pe Youtube în întreaga lume în 2018 au fost cântece în limba spaniolă, potrivit platformei de video streaming - între acestea evidenţiindu-se 'Te Boté Remix', al artiştilor portoricani Nio García, Darell, Casper Mágico, Bad Bunny, Nicky Jam şi Ozuna care a ocupat primul loc, relatează joi EFE.
Videoclipul oficial al piesei 'Te Boté Remix', postat la 11 aprilie anul acesta, a strâns aproape 1,5 miliarde de vizualizări, 6,4 milioane de like-uri şi peste 400.000 de comentarii.
Pe locul doi se află piesa 'X (EQUIS)', de Nicky Jam şi J Balvin, urmată de 'Girls Like You', a trupei americane Maroon 5 (primul cântec în engleză), de 'Dura', a portoricanului Daddy Yankee, şi de remix-ul 'El Farsante', de Ozuna şi Romeo Santos.
Completează acest ' Top 10 latino' piesele 'Sin Pijama', de Becky G şi Natti Natasha; 'Dame Tu Cosita', de El Chombo; 'God's Plan', de Drake (al doilea cântec în engleză); 'Me Niego', de Reik; şi 'Vaina Loca', de Ozuna şi Manuel Turizo.
Muzica latino şi-a consolidat poziţia în 2018, cu o prezenţă copleşitoare pe platforma Youtube prin comparaţie cu anul trecut, când doar 6 dintre primele 10 videoclipuri cele mai vizualizate în întreaga lume au fost cântece în limba spaniolă - cu 'Despacito', al lui Luis Fonsi, în postura de lider.