În ciuda dezamăgirilor, visurile trebuie să-și croiască drum în viețile tuturor, acesta este mesajul pe care îl transmite MIRA odată cu noua ei piesă, „Cum de te lasă”. Vocea caldă a artistei și ritmul vibrant al melodiei sunt doar două dintre motivele ce vă vor face să vă îndrăgostiți de această piesă. „Cum de te lasă vorbește despre dragostea neîmplinită a unui om, despre durerea pe care o poartă în suflet când vine vorba de iubire. M-am regăsit așa de tare în piesă, încât am știut că eu trebuie să fiu cea care trebuie să transmită mai departe mesajul ei”, a declarat MIRA.
Nici filmările pentru clip nu s-au lăsat mai prejos, iar artista a trăit ceva în premieră. „Împreună cu băieții de la NGM am reușit să venim cu niște idei foarte interesante. Partea cea mai grea, dar, în același timp, și cea mai amuzantă, a fost când am fost pictată din cap până-n picioare, peste tot, de către două gemene. Experiența a fost superbă”, a completat MIRA.
MIRA – Cum de te lasă: https://youtu.be/SEBW2mh1jvY
Muzică: Florian Rus, MADS (Madalin Roșioru), Theea Miculescu, Alin Ilies, Alex Parker
Text: Florian Rus, Loredana Cavasdan, Theea Miculescu
Producători: MADS (Madalin Rosioru), Alexandru Turcu, Florian Rus
Mix & Master: MADS (Madalin Rosioru)
MIRA a ajuns în atenția publicului din România în 2012, după ce a apărut în cadrul show-ului „Vocea României”, făcând parte din echipa antrenorului Marius Moga. Odată lansată, MIRA și-a continuat cariera muzicală cu o serie de piese de succes: „Like”, „Bella” și „Baladă de iubire”. În plus, artista a colaborat cu Kio și What’s Up pentru „Dragostea nu se stinge” și cu Corina și Skizzo Skillz pentru „Fete din Balcani”.
Colaborarea artistei cu Global Records a început în 2014. „Vina” și „Uit de tine” au adus noi pași de succes în cariera ei, iar în 2017 a început să cânte alături de DJ Project, alături de care a scos piese precum „Omnia” și „Inimă nebună” (peste 47 de milioane de vizualizări până acum și pozitii de top pe radio și TV).
„Ce-o fi o fi”, colaborarea MIREI cu Vescan, a reușit să cumuleze în mai puțin de 6 luni peste 27 de milioane de vizualizări pe YouTube, clasându-se de asemenea în topul difuzărilor radio și TV din România.