Jurnalul.ro Ştiri Externe O mamă cu fetița ei de trei ani a chemat Uber-ul. A urcat copila în mașină, iar ce a urmat a fost cea mai înfricoșătoare experiență a vieții ei

O mamă cu fetița ei de trei ani a chemat Uber-ul. A urcat copila în mașină, iar ce a urmat a fost cea mai înfricoșătoare experiență a vieții ei

O mămică a povestit despre momentul cumplit când șoferul de Uber a plecat cu fetița ei de trei ani. Moor Low a rămas îngrozită în plină stradă, uitându-se cum fata ei dispărea singură în mașina unui necunoscut. Aceasta chemase taxiul pentru a o lua pe cea mică de la grădiniță și a se întoarce împreună acasă. Ea a intrat în clădire pentru a-și lua copilul, în timp ce taxiul aștepta afară. După ce a urcat fetița în mașină, femeia a mers spre portiera de pe cealaltă parte a mașinii, dar taxiul a plecat, după cum relatează thetelegraph.co.uk. 

Mama copilului a descris această întâmplare ca fiind cea mai înfricoșătoare experiență a vieții ei. „A fost îngrozitor, am intrat în panică." A sunat la poliție și apoi s-a întors în grădiniță pentru a cere ajutor. Din fericire, cinci minute mai târziu șoferul s-a întors cu fetița. „Au ieșit afară câțiva părinți, care au alergat și au luat copilul care plângea”, povestește ea. 

Moor Low a spus că șoferul a încercat să se apere, spunând că a plecat deoarece a crezut că și ea se afla în mașină. Mama crede însă că șoferul nu a luat-o în serios când i-a spus că s-a speriat foarte tare. În plus, poliția nu a luat nicio măsură, considerând că lucrurile s-au rezolvat. Polițiștii au declarat apoi că au vorbit cu ambele părți implicate și că mama nu mai avea nevoie de ajutor. 

Britanica a vorbit ulterior cu reprezentanții Uber, care și-au cerut scuze cu privire la această situație, au spus că tratează incidentul foarte serios și vor lua măsuri împotriva șoferului. „Niciodată nu trebuie să te simți inconfortabil în timpul unei călătorii folosind aplicația Uber și ne așteptăm ca toți șoferii și clienții noștri să fie respectuoși. Vă asigurăm că vom lua toate măsurile pentru ca astfel de lucruri să nu se mai întâmple", se arată în mailul primit de aceasta.  

Compania i-a returnat și contravaloarea călătoriei. „Ne pare foarte rău să aflăm despre experiența pe care a avut-o această clientă atunci când a folosit aplicația Uber. Acest incident este mult sub standardele noastre. Luăm foarte în serios toate problemele de siguranță ivite și am luat legătura cu ambele părți pentru a înțelege mai bine ce s-a întâmplat.", a explicat un purtător de cuvânt al Uber. 

 

 

 

 

 

 

Subiecte în articol: uber
TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri