Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Cum sunt păcăliți clienții supermarketurilor când vor să cumpere produse la promoție

Cum sunt păcăliți clienții supermarketurilor când vor să cumpere produse la promoție

de Redacția Jurnalul    |   

O fostă casieră dintr-un supermarket a dezvăluit strategiile subtile prin care clienții pot fi înșelați și îndeamnă la vigilență sporită în timpul cumpărăturilor. Aceasta a subliniat că unele erori pot apărea mai ales la începutul săptămânii, când promoțiile sunt implementate, dar nu sunt întotdeauna înregistrate în sistem la începutul zilei. În plus, procesul de returnare a produselor poate fi complicat în unele cazuri, punând clienții într-o situație dificilă.

Fosta angajată a supermarketului din Germania a subliniat că greșelile pot surveni din grabă sau din neatenție, atât din partea clienților, cât și din partea angajaților. De exemplu, la casele de marcat unde introducerea manuală a codurilor este necesară pentru produse precum fructele, legumele sau produsele de panificație, există riscul de erori. Chiar și la casele self-service, clienții pot introduce incorect produsele, ceea ce poate duce la plata unor sume mai mari decât cele corecte.

Pentru a evita situațiile neplăcute, fosta casieră a subliniat importanța verificării imediate a bonului fiscal sau a facturii după achitarea cumpărăturilor. În special la începutul săptămânii, când produsele sunt adesea în ofertă, clienții ar trebui să fie cu ochii în patru pentru a se asigura că plătesc prețul corect afișat la raft. Vigilența și atenția sporită sunt cheia în fața acestor subtilități comerciale, a dezvăluit fosta casieră, într-o avertizare către toți consumatorii, potrivit HNA.

 

Subiecte în articol: oferte speciale supermarket
TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri