Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie (P) 400.000 tone metrice de cacao pe an și multă responsabilitate  

(P) 400.000 tone metrice de cacao pe an și multă responsabilitate  

Aproape 400,000 de tone metrice de cacao anual – aceasta este cantitatea de cacao de care are nevoie una dintre cele mai mari companii producătoare de dulciuri, mâncare și mâncare de animale din lume pentru a produce îndrăgitele branduri de ciocolată Snickers, Mars sau M&M.

Cacaua este ingredientul principal al batoanelor de ciocolată Mars, dar și al celorlalte branduri de dulciuri ale companiei, produse apreciate și de consumatorii din România. Dar, în același timp, de acest ingredient depind viețile și bunăstarea fermierilor și comunităților de fermieri din multe țări.

De aceea, Mars a investit în strategia Cocoa for Generation, care stabilește acțiunile responsabile ale companiei și de sustenabilitate pentru un lanț de aprovizionare cu cacao modern și durabil pentru generații viitoare. Această strategie implică multă muncă în ceea ce privește știința plantației de cacao, colaborare strânsă cu fermierii privind utilizarea ultimelor tehnologii și susținerea femeilor și a comunităților fermierilor de cacao, dar și protecția drepturilor copiilor și a pădurilor.

Țări precum Coasta de Fildeș și Ghana – unde se produce mai mult de 65% din cacaua din lume – sunt, în mod special, afectate de impactul despăduririlor și a schimbărilor climatice, iar Mars s-a angajat să elimine despădurirea din lanțul de aprovizionare pentru întreaga producție de cacao până în 2025. Pentru asta, compania a crescut trasabilitatea materiei prime, ajutând fermierii să cultive mai multă cacao pe terenul disponibil și să planteze alți copaci, care pot fi o sursă de mâncare – prin fructe, ulei și medicamente sau o sursă de venit prin lemnul disponibil, dar și o sursă de protecție –  umbrind plantațiile de cacao.

Implicarea comunităților de cacao în eforturile de oprire și inversare a efectelor despăduririi necesită o abordare complexă, începând cu educația despre agricultură. Cu toate acestea, suntem mândri de faptul că fermierii, cu susținerea Mars, au plantat în 2020 aproape 1 milion de alți copaci, iar acele comunități au raportat multiple beneficii, precum stabilizarea producției și surse alternative de venit”, a declarat Arman Sutbayev, Manager General Mars România.

Acum, consumatorii din România pot, de asemenea, afla că peste 43% din cacaua utilizată de producătorul favorit de ciocolată în 2020 a putut fi urmărită până la ferma de proveniență, ceea ce reduce riscul unui impact negativ asupra mediului, un beneficiu care cu siguranță adaugă savoare gustului final al produselor.

Prin diversele parteneriate încheiate, Mars a pregătit și sensibilizat aproape 115.000 de fermieri în legătură cu importanța protejării pădurilor – o creștere de 154% față de anul 2019.  Mai mult, compania a colaborat cu WWF, Inițiativa pentru păduri și cacao și Fundația Mondială a Cacauei, dar și cu specialiști din ONG-uri internaționale și grupuri de sustenabilitate pentru a se asigura că strategia Cocoa for Generation și programele implementate au un impact semnificativ și sustenabil în comunitățile implicate.

 

Subiecte în articol: Cocoa for Generation
TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri