Liderul muzical al dimineţilor şi al nopţilor târzii, ZU TV a abordat anul acesta o nouă direcţie, implementând o serie de proiecte şi concursuri dedicate publicului tânăr, cu impact semnificativ, fiind singura statie de nişă cu o asemenea abordare.
“Love Festival”, “Festival în Zanzibar”, “Back to school”, “Wheels, Streets, Go - sporturi urbane”, “competiţia unică de esports Counter Strike” sunt doar o parte dintre campaniile implementate anul acesta de ZU TV, care au generat mii de înscrieri şi au făcut ca ZU TV să devină televiziunea muzicală cu cea mai mare creștere de audiență în acest an. Tot în 2021, concomitent cu aniversarea a şapte ani de existenţă pe piaţa media, ZU TV a lansat şi contul de TikTok al statiei, campanie implementată în colaborare cu artişti români reprezentativi în industrie (Smiley, Nicole Cherry, Sore, Olivia Adams, Emil Rengle, Iuliana Beregoi, Connect R), unele dintre melodiile lansate in aceasta campanie ajungand hituri internationale.
Cele mai recente proiecte, care vor şi continua în 2022, deja se bucură de succes: unica emisiune dedicată fenomenului KPOP, precum şi inedita “Celebrity Playlist”, care aduce pe ZU TV preferinţele muzicale ale vedetelor din România, de la politicieni, vedete, actori sau influenceri. ZU TV încheie anul cu o promisiune: “În 2021 am devenit cel mai vizionat post de muzică din România, iar în 2022 vom fi şi mai buni!”.