S-a lansat PressHub Market - o platformă menită să susţină financiar PressHub. Aceasta din urmă este o reţea independentă de presă, care şi-a propus să crească, la nivel naţional, impactul ştirilor şi al campaniilor de presă locale.
Freedom House România a lansat un concept nou: un magazin virtual, care oferă bannere, advertoriale şi proiecte editoriale pe teme de interes pentru societate. Magazinul are rolul de a susţine publicaţiile locale, care fac presă de calitate, şi de a le creşte audienţele. Firmele mici şi mijlocii, cu precădere, pot să plaseze publicitate ţintită, în funcţie de regiunea dorită, iar proiectele editoriale pot aborda teme de interes ale industriei și ale societăţii. Temele de interes pot fi tratate din pespectiva jurnalistica, în manieră creativă - şi acesta este unul dintre atuurile PressHub Market.
Magazinul virtual deserveşte 27 de publicaţii independente - printre care Transilvania Reporter, Gazeta de Sud, Viața Liberă şamd –, din 18 judeţe. Reţeaua PressHub preia ştirile de interes larg şi le difuzează la nivel naţional.
Un model asemănător funcţionează în Polonia, unde asociaţia presei locale a făcut o coaliţie de peste 50 de publisheri, care au mai multe titluri, şi care încearcă să consolideze presa locală pe zona de digital şi de vânzare de publicitate.