Compania Națională Poșta Română lansează o campanie dedicată cetățenilor Republicii Moldova stabiliți în România prin care se promovează noua platformă de e-commerce.
„Poșta Română își continuă misiunea de a nu lăsa pe nimeni în urmă, extinzându-se acum și dincolo de Prut. Moldovenii se confruntă adesea cu prețuri ridicate la anumite produse pe piața locală, comparativ cu cele din Uniunea Europeană. EUlivrez.md vine ca o soluție eficientă, oferind acces la magazinele online din Europa, în special din România, la prețuri avantajoase, livrarea fiind asigurată direct la domiciliu, indiferent de localitatea în care se află destinatarul. Prin intermediul platformei EUlivrez.md, pot trimite colete din întreaga Uniune Europeană direct acasă, la destinație, cu un simplu click”, a transmis Poșta Română prin intermediul unui comunicat de presă.
De asemenea, campania urmărește susținerea parcursului european al Republicii Moldova.
„În paralel, Poșta Română a demarat o campanie de conștientizare și mobilizare, încurajând cetățenii din Republica Moldova care locuiesc în România să își facă auzită vocea, în număr cât mai mare, în ceea ce privește decizia de pe 20 octombrie: ALEGE EUROPA! Și desprindere de soartă. Și întoarcere la rost”, a adăugat Poșta.
Campania de promovare lansată de Poșta Română include o serie de stickere auto lipite pe flota companiei, cât și afișe de informare în oficiile și ghișeele din orașe precum București, Bacău, Brașov, Cluj, Constanța, Craiova, Galați, Iași, Oradea, Sibiu, Suceava, Timișoara.
De asemenea, Poșta Română a lansat și o ediție limitată de cărți poștale disponibile în oficii, pe care cetățenii le pot completa și trimite gratuit.
(sursa: Mediafax)