Facebook va oferi utilizatorilor americani posibilitatea de a le fi livrată masa la domiciliu, de a cumpăra bilete la film sau de a-şi face programare la coafor fără a părăsi reţeaua de socializare, relatează AFP.
Grupul american a anunţat miercuri adăugarea de noi caracteristici pe paginile companiilor din reţeaua sa, care permit consumatorilor interacţiunea directă cu acestea.
Spre exemplu, pentru a vă fi livrată cina acasă, va fi suficient să daţi clic pe un buton de pe pagina unui restaurant, explică Facebook într-un mesaj postat pe site-ul său. Opţiunea este însă limitată în prezent la restaurantele care folosesc anumite servicii de livrare, cum ar fi Delivery.com şi Slice.
În plus, pe paginile firmelor, cum ar fi spa-urile şi saloanele de coafură, va fi posibil să solicitaţi o programare la o anumită oră, iar compania va confirma programarea folosind Messenger, una dintre aplicaţiile de mesagerie ale Facebook. Unele companii vor putea adăuga, de asemenea, pe pagina lor un buton pentru a putea fi solicitată o ofertă.
De asemenea, Facebook a încheiat un parteneriat cu site-ul de rezervări on-line Fandango pentru a permite cumpărarea de bilete direct de pe pagina unui film de pe reţeaua sa, dar şi cu site-uri precum Ticketmaster sau EventBrite pentru a achiziţiona bilete pentru alte evenimente, tot de pe propria lor pagină de Facebook.
Reţeaua a anunţat în paralel un nou instrument pentru a obţine recomandări de la alţi utilizatori. În cazul în care utilizatorul activează funcţia "recomandări" la un mesaj unde cere sfaturi, sugestiile prietenilor săi vor fi stocate într-un singur loc şi afişate pe o hartă.
Reţeaua cu 1,7 miliarde de utilizatori oferă pentru moment noile caracteristici doar utilizatorilor din SUA, acestea începând să fie disponibile de miercuri.AGERPRES