Toţi retailerii mari, dar şi lanţurile de fast-food internaţionale figurează pe listele unităţilor de unde 2,5 milioane de români cu venituri mici îşi pot cumpăra produse alimentare sau mese calde.
„Cred că acest tip de proiect ar fi trebuit să meargă către micii jucători din comerţ, să fie gândit pentru ca ei să aibă de câştigat, altfel banii vor intra în buzunarele marilor reţele“, spune Attila David, de profesie inginer, care a deschis în Cluj Max von Bier, un magazin ce vinde bere, dar şi alte produse – inclusiv alimentare – aduse din Germania.
În total, pe listele celor trei emitenţi de carduri sociale - Sodexo, Up România şi Edenred, sunt înscrise circa 20.000 de magazine şi restaurante.
„Numeroşi beneficiari de tichete sociale pentru produse alimentare au solicitat afilierea supermarketurilor, invocând preţurile avantajoase şi diversitatea de produse oferite“, spun reprezentanţii Ministerului Investiţiilor şi Proiectelor Europene.
(sursa: Mediafax)