Jurnalul.ro Ştiri Educatie Provocările și oportunitățile din domeniul managementului și marketingului cultural – dezbătute la Școala de Vară Culturadata

Provocările și oportunitățile din domeniul managementului și marketingului cultural – dezbătute la Școala de Vară Culturadata

de Magdalena Popa Buluc    |   

​​​​​​​Școala de Vară Culturadata „Managementul și marketingul proiectelor culturale” – Ediția a IV-a, organizată gratuit de Institutul Național pentru Cercetare și Formare Culturală (INCFC) și dedicată tinerei generații, va avea loc între 1 și 5 iulie 2024 la Modul Cărturești (Str. Academiei, nr. 18-20, București). 

Timp de cinci zile, 25 de studenți de la facultăți cu profil artistic, umanist și economic din România și Republica Moldova, vor descoperi resursele și soluțiile pentru numeroasele provocări și oportunități existente în lumea culturală, alături de formatorii: conf. univ. dr. Carmen Croitoru – Director General INCFC, dr. Raluca Rădoi – Director Formare-Dezvoltare INCFC și CDA drd. Cristian Avram – Director de Marketing, Opera Națională Română Cluj-Napoca.

 

Edițiile anterioare au reprezentat un adevărat succes care s-a datorat, în primul rând, profesionalismului și dedicării formatorilor și invitaților, dar și entuziasmului participanților față de experiența de învățare interactivă, care a facilitat punerea în practică a propriilor idei de proiecte culturale.

 

„Cred că Școala de Vară Culturadata este o rampă de pornire de unde am putut acumula informații care să mă ajute mai departe să pun bazele unor proiecte culturale.” - Diana Coropca, Centrul de Excelență în Studiul Imaginii (CESI), Universitatea din București, absolventă a Școlii de Vară Culturadata, ediția a III-a.

 

Pentru al patrulea an consecutiv, Școala de Vară Culturadata oferă tinerilor participanți ocazia perfectă de a explora și a învăța, în echipă, despre provocările și oportunitățile din domeniul managementului și marketingului cultural.

 

„Cel mai interesant lucru pe care l-am descoperit prin intermediul acestei Școli de Vară este faptul că atunci când ai o echipă, orice idee poate să se concretizeze și să devină realitate.” - Măriuca Drăgoi, Facultatea de Istorie, Universitatea din București, absolventă a Școlii de Vară Culturadata, ediția a II-a.

 

„Când zici management și marketing de proiect cultural ți se pare că o să fie ceva foarte complicat și o să pleci frustrat, însă informația a fost bine structurată, predată gradual, accesibilă și ușor de preluat.” - Alexandru Lăzărescu, Facultatea de Teatru, UNATC „I.L. Caragiale”, absolvent al Școlii de Vară Culturadata, ediția I.

 

Cursul este menit să îi aducă pe managerii culturali și specialiștii în marketing cultural „de mâine” mai aproape de chemarea lor, iar înscrierile se pot face până miercuri, 19 iunie 2024.

 

Studenții și masteranzii interesați să participe sunt invitați să completeze formularul de înscriere disponibil aici, iar în baza informațiilor primite, vor fi selectați 25 de participanți. La finalul Școlii de Vară, aceștia vor primi un Certificat de participare, recunoscut la nivel național.

 

 

 

TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri