Numărul accesărilor pe platforma „Monitorul Prețurilor Produselor Alimentare” a crescut cu 90% în perioada stării de urgență, comparativ cu perioada anterioară, anunță Consiliul Concurenței - dezvoltatorul aplicației. „În intervalul martie-aprilie s-au înregistrat 36.152 de accesări pe monitorulpreturilor.info, față de 19.145 de accesări ianuarie și februarie”, menționează Consiliul Concurenței.
Potrivit acestuia, în luna martie, cele mai căutate produse au fost făina, bananele, zahărul, cartofii albi, uleiul, drojdia și mălaiul, iar în luna aprilie s-au adăugat carnea de miel, ouăle și băuturile răcoritoare. Apoi, în prima jumătate a lunii mai, s-au înregistrat 9.123 de accesări, cele mai căutate produse fiind bananele, înghețata, cafeaua, răcoritoarele, carnea de porc, făina și uleiul.
Aplicația a fost actualizată în aprilie, astfel încât consumatorii să poată compara prețul practicat de magazinele din apropiere pentru fiecare produs dorit. Consiliul Concurenței mai administrează un monitor de prețuri și la carburanți.