Jurnalul.ro Timp liber Jurnalul TV Serialul Adela, lider de audienţă. „Nu meriţi iertarea mea, te-am iubit mai mult decât oricine pe lumea asta şi tu…”

Serialul Adela, lider de audienţă. „Nu meriţi iertarea mea, te-am iubit mai mult decât oricine pe lumea asta şi tu…”

#dacăejoieAdela! Telespectatorii au urmărit aseară în număr foarte mare serialul produs de Ruxandra Ion şi Dream Film Production, acesta impunându-se ca lider de audienţă la nivelul întregii ţări. Şi în intervalul comun de difuzare cu Masked Singer România, 21:30 – 22:56, serialul Adela s-a impus ca lider detaşat de audienţă, la nivelul tuturor targeturilor. Mai mult, serialul a înregistrat aseară, în intervalul de difuzare, 20:30 – 22:56, record de audienţă la nivelul ratingului, pe publicul comercial, în vreme ce la nivel urban şi naţional, serialul a înregistrat record de audienţă atât la nivelul ratingului, cât şi al cotei de piaţă.

Astfel, conform datelor oferite de Kantar Media, serialul Adela conduce clasamentul audienţelor la nivel naţional, înregistrând un rating mediu de 8.8 puncte şi 19.3% cota de piaţă. De asemenea, în intervalul 21:30-22:56, serialul Adela a condus clasamentul audienţelor, la nivelul tuturor categoriilor de public. Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, serialul Adela s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 8.4 puncte de rating și 25% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat Pro Tv, cu Masked Singer România, cu o medie de 6.8 puncte de rating şi 20.3 cotă de piaţă. Şi la nivel urban, serialul Adela a fost prima opţiune a telespectatorilor, înregistrând un rating mediu de 7.7 puncte şi 18.4% cota de piaţă, poziţia secundă fiind ocupată tot de Pro TV, cu 6.4 rating şi 15.1% cota de piată. Ierarhia s-a pãstrat şi la nivelul întregii ţări, serialul Adela fiind prima opţiune a telespectatorilor, în intervalul menţionat, cu un rating mediu de 8.9 puncte şi 21% cota de piaţă, în vreme ce Pro TV înregistra atunci doar 6.5 puncte de rating şi 15.3% cota de piaţă.  

Mai mult, serialul a înregistrat aseară, în intervalul de difuzare, 20:30 – 22:56, record de audienţă la nivelul ratingului, pe publicul comercial, respectiv 7.8 puncte. De asemenea, la nivel urban, serialul a înregistrat record de audienţă atât la nivelul ratingului, respectiv 7.4 puncte de rating cât şi al cotei de piaţă, respectiv 16.6%. Şi la nivel naţional, serialul a înregistrat record de audienţă atât la nivelul ratingului, respectiv 8.8 puncte de rating cât şi al cotei de piaţă, respectiv 19.3%. Peste 1.7 milioane de telespectatori la nivel naţional, în minutul de aur, 21:48 urmăreau aseară serialul Adela de la Antena 1.

Doar patru săptămâni îi mai despart pe telespectatori de deznodământul celui de-al doilea sezon al serialului Adela, astfel că telespectatorii au urmărit cu sufletul la gură momentele tensionate din cele mai noi episoade ale proiectului. Martha (Carmen Ionescu) nu a mai rezistat : « Merit tot ce e mai rău pentru ceea ce am făcut ! », în vreme ce Ana Maria i-a reproşat : « De ce m-ai urât atât de mult încât să îmi iei copilul ? » Tot aseară, Adela i-a frânt inima lui Mitu (Marian Râlea) : « Nu meriţi iertarea mea, te-am iubit mai mult decât oricine pe lumea asta şi tu… », iar Martha i-a şocat pe toţi cu dezvăluirea ei : « Las acţiunile mele Adelei ! ». Ce alte lucruri vor ieşi la iveală şi vor pune în continuare piedici în calea fericirii şi a liniştii protagoniştilor, telespectatorii vor putea afla urmărind Adela, în fiecare joi, de la 20:30, la Antena 1.

Deşi adevărul a ieşit la iveală şi Adela a aflat cine este cu adevărat, povestea nu se încheie aici. În continuare, în fiecare joi, de la 20:30, la Antena 1, noi secrete vor ieşi la iveală, în cadrul celui de-al doilea sezon al serialului produs de Ruxandra Ion şi Dream Film Production. Mai mult, au început deja filmările pentru cel de-al treilea sezon al proiectului care se bucură de o distribuţie de excepţie şi o echipã de producţie cu o vastã experienţã în lumea serialului.

Sursa:Kantar Media

 

Copyright:ARMADATA S.R.L.

 

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban si National

Perioada 18 noiembrie 2021

 
Subiecte în articol: #dacăejoieAdela! adela
TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri