Premiera „Nuntă cu scântei” i-a ţinut luni după amiază în faţa televizoarelor pe cei mai mulţi români, astfel că reality show-ul s-a impus ca lider de audiență, atât pe publicul commercial, cât şi la nivel urban. Nu mai puţin de 19 procente din cota de piaţă şi 3.3 puncte de rating a obţinut emisiunea prezentată de Ana Morodan la Antena 1, în minutul de maximă audienţă atins pe publicul din mediul urban, respectiv 15.59.
În cadrul primei ediţii a emisiunii despre cum să organizezi pas cu pas şi în timp record o nuntă perfecta, cuplul a decis: soacra mare a fost desemnată organizatoarea oficială a nunţii, în vreme ce soacra mica va fi doar asistenta acesteia. Românii au urmărit cu mare interes disputa cuscrelor, astfel că în intervalul în care a fost difuzată,14.01 – 16.00, emisiunea a fost lider de piață.
La nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a condus topul audiențelor cu o medie de 2.2 puncte de rating și 16.6 % cotă de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 1,3 puncte de rating și 9.5 % cota de piață. „Nuntă cu scântei” a fost lider și la orașe, cu o audiență medie de 2.3 puncte de rating și 12.7 % cotă de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul secund cu 1.9 puncte de rating și 10.4 % cota de piață.
În cadrul ediţiei de astăzi, difuzată de la ora 14.00, la Antena 1, cele două mame, alături de viitoarea mireasă, de sora acesteia şi de bunica mirelui vor merge să aleagă rochia de mireasă, decizia finală cu privire la achiziţia ei aparţinând mamei câştigătoare. Următoarea destinaţie a grupului se anunţă a fi una cu scântei, mireasa fugind la propriu din magazine, desculţă, în momentul în care va vedea propunea mamei soacre. Cum va reacţiona aceasta şi dacă, într-un final, Ionela și Teodor vor avea parte de o nuntă de vis sau de coșmarul vieții lor, telespectatorii Antenei 1 vor vedea urmărind „Nuntă cu scântei”, de luni până vineri, de la ora 14.00, la Antena 1.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban si All urban
Perioada 31 iulie 2017