Jurnalul.ro Cultură Muzica Topul clipurilor devenite virale pe YouTube în 2017

Topul clipurilor devenite virale pe YouTube în 2017

Un cântăreţ îmbrăcat într-un costum de stridie, participant într-o competiţie de cântat din Thailanda, a fost cel mai vizualizat videoclip de pe platforma YouTube în 2017, cu peste 184 de milioane de vizionări, informează joi site-ul CNN.

 

Încă de la inaugurarea sa în 2005, YouTube a devenit rapid platforma preferată atât a celebrităţilor, cât şi a utilizatorilor anonimi care au primit şansa să-şi promoveze creaţiile, lucru confirmat şi de topul pe 2017 al vizualizărilor. Cele mai populare zece clipuri ale anului au strâns un total de peste 633 de milioane de vizualizări, cu 83 de milioane mai mult decât anul precedent. Clipurile au fost urmărite timp de 40 de milioane de ore în total, iar canalele care le-au postat au strâns peste 55 de milioane de abonaţi, precizează The Time.

Videoclipul aflat pe primul loc, intitulat ''Until We Will Become Dust'', înfăţişează un cântăreţ îmbrăcat într-un costum de stridie, participant la competiţia de cântat din Thailanda denumită sugestiv "The Mask Singer" (Cântăreţul cu mască), care le cere concurenţilor să poarte costume elaborate pentru a-şi ascunde identitatea.

Cel mai bun

Situat pe locul al doilea, videoclipul ''Shape of You'', un dans creat de Kyle Hanagami, o coregrafa din Los Angeles, pe melodia cântăreţului britanic Ed Sheeran, a devenit cea mai vizualizată coregrafie din toate timpurile pe platforma YouTube, cu peste 118 milioane de vizualizări.

Locul secund

Pe locul al treilea se află un videoclip de şapte minute şi 16 secunde cu trucuri impresionante de ping pong, postat de canalul ''Dude Perfect'' şi care a făcut peste 94 de milioane de vizualizări.

Darci Lynne Farmer, o fetiţa ventriloc de 12 ani, care a participat la concursul "America's Got Talent" şi care a impresionat atât de tare juriul încât a ajuns direct în finala pe care a şi câştigat-o în luna septembrie, se află pe locul al patrulea în topul YouTube, cu peste 42 de milioane de vizionări.

Pe locul cinci, se află apariţia cântăreţului britanic Ed Sheeran în populara emisiune a lui James Corden, Carpool Karaoke, şi marchează cel de-al treilea an consecutiv când emisiunea s-a aflat în topul celor mai vizualizate clipuri pe YouTube, după ce ediţia de anul trecut, cu Adele, s-a situat în fruntea clasamentului.

Concertul Lady Gaga din pauza Super Bowl a fost vizionat de 3,8 milioane de ori în ziua care a urmat meciului, potrivit YouTube, şi se află pe locul şase în topul celor mai populare clipuri, în timp ce pe locul următor se află, cu peste 35 de milioane de vizualizări, un clip care parodiază ceremonia de învestire a preşedintelui Donald Trump, postat de un canal care a realizat astfel de parodii şi pentru filme precum Twilight sau Star Wars.

Clipul intitulat ''history of the entire world, i guess'', care concentrează, în mai puţin de 20 de minute, întreaga istorie a omenirii a adunat peste 35 de milioane de vizionări şi se află pe poziţia a opta. Clipul este semnat de Bill Wurtz, un utilizator care publică de mulţi ani animaţii pe YouTube, dar niciuna nu a a stârnit un atât de mare interes.

Topul este încheiat de ''In a Heartbeat'', o animaţie despre un băiat care îşi ascultă glasul inimii, produsă de Beth David şi Esteban Bravo de la Ringling College of Art and Design, primul scurt-metraj animat care ajunge pe lista celor mai vizionate clipuri din 2011, şi de filmuleţul în care profesorul Robert Kelly este întrerupt de copiii săi în timpul unui interviu în direct prin Skype pentru BBC, relateaza agerpres.

Subiecte în articol: videoclip viral ed sheeran
TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri