Primul zbor, între New York și The Hamptons, a avut loc în iulie 2013 și a costat 3.000 de dolari. La bordul aparatului de zbor au putut să urce 5 pasageri. Ulterior, serviciile „Uberchoppers” au fost disponibile în timpul CES 2016, la Las Vegas, o călătorie având prețul de 99 de dolari.
Această mișcare schimbă strategia companiei, a cărei valoare a fost estimată la 50.000 milioane de dolari. Dacă în cazul mașinilor, mult mai economice, s-a ales varianta de a împărți tariful cu conducătorii auto, în cazul elicopterelor, parteneriatul se va face direct cu producătorul aparatelor de zbor.
În plus, Airbus va putea să câștige notoritetate în Statele Unite, prin intermediul acestui parteneriat.
Peste Ocean, aplicația Uber nu constituie doar o alternativă pentru taxi, ci oferă și servicii de mesagerie și livrare la domiciliu. La orele prânzului, se poate comanda mâncare, adusă în cel mai scurt timp la ușă de șoferii companiei.