x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Auto Clio Estate: un break care poate naşte pasiuni

Clio Estate: un break care poate naşte pasiuni

de Sebastian S. Eduard    |    10 Dec 2013   •   18:54
Clio Estate: un break care poate naşte pasiuni

Până la urmă este o problemă de alegere: cine vrea o maşină dinamică, frumoasă, cu un consum bun (enervant de bun, spun unii) – poate opta pentru un Clio. În cazul în care familia este mai mare şi la colecţie intră şi un Saint Bernard matur, atributele de mai sus se păstrează şi schimbăm acel Clio cu un Clio Estate. Sau dacă vrem, break! Simplu. Nu?

Ce e interesant la Estate este că designerii au găsit soluţia cea mai bună prin care nu “lungesc” maşina-tip, nu “adaugă” nişte centimetri arbitrari în spate, pentru a face o variantă cu un portbagaj încăpător. Pur şi simplu designul este armonios şi după ce ai zis un “wow” când ai văzut pentru prima dată Noul Clio, fluieri un admirativ “o la la” şi când vezi varianta break. Evident că aveam de-a face cu un break de clasă mică: portbagajul are 443 de litri (143 de litri faţă de versiunea hatchback, dacă vreţi să fim precişi), iar sub planşeul din portbagaj mai “descoperi” alţi 85. În fine, cu scaunele din spate rabatate ai la dispoziţie 1.380 de litri iar ca supliment, poţi rabata şi scaunul din faţă. Trebuie să recunoaştem, cifrele nu sunt deloc modeste!

Clio Estate vine în trei versiuni: Autentique, Expression şi Dynamique, iar motorizările sunt evident cele care echipează şi Clio 4: 1.2 16V/75 CP şi Tce90 pentru versiunile pe benzină şi 1.5dCi 75CP şi Energy dCi 90 pentru motoarele diesel. Viaţa la bord este animată în versiunile de top de sistemul multimedia R-Link în care crème de la crème este ecranul tactil de 18cm. Sistemul de navigaţie Tom Tom se mişcă şi el exemplar.


×
Subiecte în articol: Renault renault clio Renault Clio Estate