x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

CVT pe Astra

0
Autor: Tudorel Muşat 07 Oct 2020 - 20:10
CVT pe Astra


Opel a făcut un pas surprinzător odată cu introducerea transmisiei continuu variabilă  pe noile Astra. În combinație cu motorul turbo pe benzină de 1,4 litri, cu injecție directă și o putere dezvoltată de 145 cp consumul de carburant scade, iar emisiile de CO2 sunt reduse cu până la 21% față de modelul anterior. Spre deosebire de o transmisie automată tradițională bazată pe un convertizor de cuplu, care dispune de angrenaje planetare, ambreiaje și rapoarte de transmisie fixe, o transmisie continuu variabilă are două fulii conectate printr-o curea tensionată. Între exteriorele fuliilor există un arbore conic pe care se așează cureaua. Prin adaptarea continuă a spațiului dintre fulii, se obține un raport de transmisie variabil, deoarece schimbarea suprafeței de contact modifică diametrul. "Acest lucru este comparabil cu transmiterea cuplului de la roțile dințate mici la cele mari și invers. În cele din urmă, este necesar în continuare un angrenaj planetar pe arborele de intrare, pentru a selecta deplasarea înainte sau înapoi”, a descris Peter Naumann, inginer-șef al diviziei Transmisii automate de la Rüsselsheim, noua CVT folosită de Opel pe Astra.


 

Serviciul de email marketing furnizat de