x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

De ce dispare Mustangul de 2.3 litri

0
Autor: Tudorel Muşat 18 Mar 2021 - 18:25
De ce dispare Mustangul de 2.3 litri


Ford Mustang EcoBoost va dispărea de pe piața din România. Este vorba despre versiunea echipată cu motor de 2.3 litri turbo care a fost scoasă de la vânzare de pe piața UE. „Gama actuală Mustang include doar versiunea V8, reflectând preferințele clienților și cererea redusă pentru varianta cu motor de 2.3 litri: circa 15% din vânzări”, este explicația oficialilor mărcii americane. Mustang va fi disponibil doar în versiunea GT, cu motor V8 de 5.0 litri, care pornește de la 46.500 de euro. Versiunea motorizării de 2,3 litri turbo a apărut în 2013, odată cu lansarea noului model de atunci. A fost adoptată pentru a fi atractivă pe piața europeană unde cilindreea mare este privită ca mare poluatoare și este purtătoarea unor taxe mai mari.

 


 

Serviciul de email marketing furnizat de