Hyundai i10 este disponibil în showroom-uri din această săptămână şi se vrea o maşină de clasă A proiectată şi fabricată în Europa, pentru clienţii europeni. Noul i10 atacă piaţa cu dotări care se regăsesc de obicei la clasele superioare; printre acestea se numără aerul condiţionat automat, volanul îmbrăcat în piele cu încălzire şi pilotul automat cu limitare de viteza. Totodată, sistemul de control al stabilitatii şi airbag-ul tip cortină sunt incluse în dotările standard.
Comparativ cu predecesorul său, noul i10 este mai lung (+80 mm), mai lat (+65 mm) capacitatea portbagajului a fost extinsă cu peste 10%, oferind 252 litri cu bancheta din spate în poziţie normală.
În Romania, noul i10 va fi echipat cu motorul Kappa, pe benzină, de 1.0 litri. Propulsorul de 1 litru, în trei cilindri, livreaza 66 CP la o capacitate de 998 cmc. Puterea maximă este livrată la 5500 rpm, o turaţie cu 700 rpm mai joasă comparativ modelului anterior i10, în timp ce cuplul maxim de 94 Nm este disponibil de la 3500 rpm.
Citește pe Antena3.ro