x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Hyundai i10 a venit în România

0
Autor: Sebastian S. Eduard 09 Dec 2013 - 15:14
Hyundai i10 a venit în România
Vezi galeria foto


 Hyundai i10 este disponibil în showroom-uri din această săptămână şi se vrea o maşină de clasă A proiectată şi fabricată în Europa, pentru clienţii europeni. Noul i10 atacă piaţa cu dotări care  se regăsesc de obicei la clasele superioare; printre acestea se numără aerul condiţionat automat, volanul îmbrăcat în piele cu încălzire şi pilotul automat cu limitare de viteza. Totodată, sistemul de control al stabilitatii şi airbag-ul tip cortină sunt incluse în dotările standard.

Comparativ cu predecesorul său, noul i10 este mai lung (+80 mm), mai lat (+65 mm) capacitatea portbagajului a fost extinsă cu peste 10%, oferind 252 litri cu bancheta din spate în poziţie normală.  
 
În Romania, noul i10 va fi echipat cu motorul Kappa, pe benzină, de 1.0 litri. Propulsorul de 1 litru, în trei cilindri, livreaza 66 CP la o capacitate de 998 cmc. Puterea maximă este livrată la 5500 rpm, o turaţie cu 700 rpm mai joasă comparativ modelului anterior i10, în timp ce cuplul maxim de 94 Nm este disponibil de la 3500 rpm. 
Citeşte mai multe despre:   Hyundai i10

 

Serviciul de email marketing furnizat de