x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Nissan, Renault și Mitsubishi își vor combina platformele pentru vehiculele electrice

0
18 Dec 2016 - 14:35
Nissan, Renault și Mitsubishi își vor combina platformele pentru vehiculele electrice


Nissan Motor Co, Renault SA şi Mitsubishi Motors Corp vor combina platformele lor pentru vehiculele electrice, pentru a reduce preţurile la niveluri comparabile cu cele ale maşinilor convenţionale, cu motoare pe benzină, a anunţat publicaţia niponă Nikkei, citată de Reuters. 

Noua strategie vine după ce giganţii Volkswagen AG şi Toyota Motor Corp au informat că vor să ajungă la o producţie de serie pentru bateriile folosite la vehiculele electrice, pe fondul înăspririi reglementărilor privind emisiile şi consumul de combustibil în întreaga lume. 

Alianţa Renault-Nissan a susţinut puternic dezvoltarea maşinilor cu emisii zero, dar nu a reuşit să scadă costurile suficient, deoarece a dezvoltat separat vehiculele electrice. Nikkei a anunţat că Renault şi Mitsubishi vor folosi aceeaşi platformă, în condiţiile în care modelul restilizat Leaf de la Nissan ar urma să ajungă la cumpărători în 2018. Cele trei companii vor împărţi componentele cheie, cum ar fi motorul, invertorul şi bateria, o decizie care va reduce preţul modelului Leaf cu aproximativ o cincime, susţine publicaţia niponă, fără a cita sursa informaţiei. 

În octombrie, al doilea producător auto din Japonia, Nissan, a preluat oficial o participaţie de 34% la Mitsubishi Motors, pentru 237 de miliarde de yeni (2,3 miliarde de dolari), într-o încercare de redresare a companiei auto nipone. 

Mitsubishi Motors, al şaselea mare producător auto nipon, se confruntă cu dificultăţi financiare, după ce a recunoscut în aprilie că a exagerat economiile de combustibil pentru patru modele de automobile vândute pe piaţa japoneză şi, de asemenea, că a utilizat metode de testare care nu respectă standardele japoneze începând din anul 1991. 

Alianţa dintre Renault-Nissan-Mitsubishi va crea al patrulea producător auto din lume, după Toyota, Volkswagen AG şi General Motors. Alianţa lărgită va avea 300.000 de angajaţi în diverse părţi ale lumii, din România până în Mexic şi China. Cele două companii au anunţat că-şi vor menţine identităţi, branduri şi reţele de dealeri separate, dar Nissan va numi patru noi membri în Consiliul de Administraţie al Mitsubishi. 

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană, conform Agerpres.

Citeşte mai multe despre:   Nissan,   mitsubishi,   Renault,   masini electrice

 

Serviciul de email marketing furnizat de