x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Auto Noul MINI Paceman? În iulie!

Noul MINI Paceman? În iulie!

de Sebastian S. Eduard    |    28 Apr 2014   •   16:36
Noul MINI Paceman? În iulie!

După ce au făcut un facelift la Countryman, iată că şi Paceman are parte de un tratament asemănător. Rezultatul o să îl vedem în iulie, atunci când pe piaţă va apărea şi o noua ediţie a sportivului suprem: MINI John Cooper Works Paceman.

Primul Sports Activity Coupé se pregăteşte să ofere un nou impuls segmentului premium al clasei compacte. Noul MINI Paceman subliniază poziţia sa excepţională ca model deopotrivă sportiv şi elegant, beneficiind de noi detalii de design, de performanţe îmbunătăţite, de eficienţă optimizată suplimentar, de dotări cu echipamente inovatoare şi de caracteristici premium rafinate la interior. Conceptul de pionierat al automobilului - model compact cu trei uşi, cu linii asemănătoare cu cele ale unui coupé - oferă o combinaţie unică între plăcerea condusului şi funcţionalitate, iar opţional dispune şi de sistem de tracţiune integrală ALL4. Acum, toate acestea sunt şi mai atractive.

Design sportiv
Extravagant şi puternic, designul expresiv al caroseriei este scos în evidenţă de liniile orizontale, proporţiile dinamice şi suprafeţele puternic modelate, toate în stilul tradiţional al designului MINI. Datorită sistemului de tracţiune integrală ALL4, cele mai evidente indicii ale plăcerii condusului sunt combinate cu sentimentul go-kart specific mărcii şi cu o versatilitate extinsă. În partea din spate, portbagajul oferă un spaţiu generos pentru această clasă, acest lucru datorându-se şi hayonului cu deschidere largă.

Acoperişul, uşor înclinat în spate, formează o conexiune aproape perfectă cu restul caroseriei şi, opţional, este disponibil în nuanţe contrastante. Silueta alungită este rezultatul combinaţiei între linia cursivă a acoperişului şi suprafaţa de formă conică a geamurilor laterale, iar acum este accentuată suplimentar de noua opţiune Piano Black

Noul MINI Paceman se bucură şi de o accentuare suplimentară a imaginii sportive şi a caracteristicilor premium ale interiorului. Acum, cadranele vitezometrului şi turometrului sunt de culoare închisă, preluând stilul de la vârful de gamă MINI John Cooper Works Paceman. Designului interiorului, continuă abordarea cu patru locuri independente, care acum se bucură de un confort acustic optimizat. În echiparea standard a interiorului intră sistemul de stocare MINI Center Rail, scaunele sport pentru conducător şi pasagerul din faţă, spătarele locurilor din spate sunt rabatabile individual. În consecinţă, volumul portbagajului poate varia de la 330 la 1.080 de litri.

Motorizări
La capitolul motorizări, noul MINI Paceman oferă o plăcere superioară a condusului şi o eficienţă îmbunătăţită: clienţii pot alege unul dintre cele patru motoare - două pe benzină şi tot atâtea variante diesel -, fiecare cu patru cilindri, iar gama include şi sportivul MINI John Cooper Works Paceman, echipat cu propulsor turbo cu patru cilindri, care dezvoltă 160 kW/218 CP.

Iată care vor fi variantele modelului:

MINI John Cooper Works Paceman: motor pe benzină, cu patru cilindri, cu turbocompresor twin-scroll, injecţie directă şi gestiune complet variabilă a supapelor bazată pe tehnologia VALVETRONIC a BMW Group, capacitate: 1.598 cmc, putere: 160 kW/218 CP la 6.000 rpm, cuplu maxim: 280 Nm între 1.900 şi 5.000 rpm (300 Nm între 2.100 şi 4.500 rpm cu Overboost), acceleraţie (0-100 km/h): 6,8 secunde (transmisie automată: 6,8 secunde), viteză maximă: 229 km/h (226 km/h), consum mediu de combustibil conform ciclului de testare EU: 7,1 l/100 km (7,5 l/100 km), emisii CO2: 165 g/km (175 g/km), standard de emisii: EU6.

MINI Cooper S Paceman: motor pe benzină, cu patru cilindri, cu turbocompresor twin-scroll, injecţie directă şi gestiune complet variabilă a supapelor bazată pe tehnologia VALVETRONIC a BMW Group, capacitate: 1 598 cmc, putere: 140 kW/190 CP între 5.500 şi 6.500 rpm, cuplu maxim: 240 Nm între 1.600 şi 5.000 rpm (260 Nm între 1.700 şi 4.500 cu Overboost), acceleraţie (0-100 km/h): 7,4 secunde (transmisie automată: 7,7 secunde), viteză maximă: 220 km/h (216 km/h), consum mediu de combustibil conform ciclului de testare EU: 6,0 l/100 km (6,8 l/100 km), emisii CO2: 139 g/km (157 g/km), standard de emisii: EU6.

MINI Cooper S Paceman ALL4: motor pe benzină, cu patru cilindri, cu turbocompresor twin-scroll, injecţie directă şi gestiune complet variabilă a supapelor bazată pe tehnologia VALVETRONIC a BMW Group, capacitate: 1.598 cmc, putere: 140 kW/190 CP între 5.500 şi 6.500 rpm, cuplu maxim: 240 Nm între 1.600 şi 5.000 rpm (260 Nm între 1.700 şi 4.500 cu Overboost), acceleraţie (0-100 km/h): 7,6 secunde (transmisie automată: 8,0 secunde), viteză maximă: 217 km/h (215 km/h), consum mediu de combustibil conform ciclului de testare EU: 6,4 l/100 km (7,1 l/100 km), emisii CO2: 148 g/km (165 g/km), standard de emisii: EU6.

MINI Cooper Paceman: motor pe benzină, cu patru cilindri, cu gestiune complet variabilă a supapelor bazată pe tehnologia VALVETRONIC a BMW Group, capacitate: 1.598 cmc, putere: 90 kW/122 CP la 6.000 rpm, cuplu maxim: 160 Nm la 4.250 rpm, acceleraţie (0-100 km/h): 10,3 secunde (transmisie automată: 11,5 secunde), viteză maximă: 193 km/h (186 km/h), consum mediu de combustibil conform ciclului de testare EU: 5,9 l/100 km (6,9 l/100 km), emisii CO2: 137 g/km (159 g/km), standard de emisii: EU6.

MINI Cooper Paceman ALL4: motor pe benzină, cu patru cilindri, cu gestiune complet variabilă a supapelor bazată pe tehnologia VALVETRONIC a BMW Group (la MINI Cooper Paceman ALL4 cu transmisie automată cuprinde şi turbocompresor twin-scroll, injecţie directă), capacitate: 1.598 cmc, putere: 90 kW /122 CP la 6.000 rpm, cuplu maxim: 160 Nm (MINI Cooper Paceman ALL4 cu transmisie automată: 190 Nm) la 4.250 rpm, acceleraţie (0-100 km/h): 11,4 secunde (transmisie automată: 11,6 secunde), viteză maximă: 188 km/h (186 km/h), consum mediu de combustibil conform ciclului de testare EU: 6.7 l/100 km (7,0 l/100 km), emisii CO2: 156 g/km (164 g/km), standard de emisii: EU6.

MINI Cooper SD Paceman: motor turbodiesel cu patru cilindri, cu carter din aluminiu, injecţie common-rail şi geometrie variabilă a turbinei, capacitate: 1.995 cmc, putere: 105 kW/143 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 305 Nm între 1.750 şi 2.700 rpm, acceleraţie (0-100 km/h): 9,1 secunde (transmisie automată: 9,3 secunde), viteză maximă: 202 km/h (199 km/h), consum mediu de combustibil conform ciclului de testare EU: 4,5 l/100 km (5,7 l/100 km), emisii CO2: 119 g/km (149 g/km), standard de emisii: EU6.

MINI Cooper SD Paceman ALL4: motor turbodiesel cu patru cilindri, cu carter din aluminiu, injecţie common-rail şi geometrie variabilă a turbinei, capacitate: 1.995 cmc, putere: 105 kW/143 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 305 Nm între 1.750 şi 2.700 rpm, acceleraţie (0-100 km/h): 9,2 secunde (transmisie automată: 9,3 secunde), viteză maximă: 199 km/h (197 km/h), consum mediu de combustibil conform ciclului de testare EU: 4,8 l/100 km (5,9 l/100 km), emisii CO2: 126 g/km (156 g/km), standard de emisii: EU6.

MINI Cooper D Paceman: motor turbodiesel cu patru cilindri, cu carter din aluminiu, injecţie common-rail şi geometrie variabilă a turbinei, capacitate: 1.598 cmc (MINI Cooper D Paceman cu transmisie automată: 1.995 cmc), putere: 82 kW/112 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 270 Nm între 1.750 şi 2.250 rpm, acceleraţie (0-100 km/h): 10,8 secunde (transmisie automată: 11,2 secunde), viteză maximă: 188 km/h (183 km/h), consum mediu de combustibil conform ciclului de testare EU: 4,2 l/100 km (5,6 l/100 km), emisii CO2: 111 g/km (148 g/km), standard de emisii: EU6.

MINI Cooper D Paceman ALL4: motor turbodiesel cu patru cilindri, cu carter din aluminiu, injecţie common-rail şi geometrie variabilă a turbinei, capacitate: 1.598 cmc (MINI Cooper D Paceman ALL4 cu transmisie automată: 1.995 cmc), putere: 82 kW/112 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 270 Nm între 1.750 şi 2.250 rpm, acceleraţie (0-100 km/h): 11,5 secunde (transmisie automată: 11,8 secunde), viteză maximă: 183 km/h (178 km/h), consum mediu de combustibil conform ciclului de testare EU: 4,7 l/100 km (5,9 l/100 km), emisii CO2: 123 g/km (155 g/km), standard de emisii: EU6.



×