x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Putere pe hidrogen

0
Autor: Tudorel Muşat 01 Apr 2020 - 20:30
Putere pe hidrogen


BMW lucrează la un motor pe hidrogen care va dezvolta 275 kW. Prototipul BMW i Hydrogen Next se bazează pe două rezervoare de hidrogen de 6 litri care, conform producătorului bavarez, vor oferi o „autonomie ridicată”. Bateria va avea un „voltaj mare” și va fi poziționată deasupra motorului electric. Prototipul a fost prezentat pe un X5 la Salonul de la Frankfurt din 2019. „Suntem convinşi că diferitele sisteme de propulsie alternative vor coexista în viitor, întrucât nu există o soluţie unică în măsură să răspundă întregului spectru de cerinţe de mobilitate ale clienţilor din lumea întreagă. Tehnologia pilelor de combustie cu hidrogen ar putea deveni pe termen lung, în mod fezabil, cel de-al patrulea pilon al portofoliului nostru de sisteme de propulsie. Modelele din segmentele superioare ale familiei X extrem de populare ar fi candidaţi foarte potriviţi pentru aceasta”, a explicat Klaus Fröhlich, membru al Consiliului de Administraţie al BMW AG şi responsabil pentru cercetare şi dezvoltare. Avantajul unui automobil pe hidrogen în comparație cu unul electric este autonomia mai ridicată și nu depinde de vreme, iar plinul poate fi făcut în 3-5 minute. Dezavantajul este că stațiile de încărcare sunt rare, costisitoare și încă periculoase în exploatare.


 


 

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de