x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Reguli noi la închirierea auto

0
Autor: Cătălin F. Vărzaru 27 Mar 2019 - 18:30
Reguli noi la închirierea auto


Cinci mari firme de închiriere auto au schimbat modul în care prezintă prețurile de închiriere ca urmare a apelului lansat de Comisia Europeană și de autoritățile de protecție a consumatorilor din UE. Conform documentului, Avis, Europcar, Enterprise, Hertz și Sixt s-au angajat să includă toate taxele în prețul total de rezervare. Consumatorilor li se va afișa acum pe site-ul web un tarif global care corespunde prețului final pe care vor trebui să îl plătească. Acest tarif trebuie să includă toate costurile suplimentare, cum ar fi cele specifice aferente serviciului de alimentare cu combustibil, taxele de aeroport, suprataxele pentru conducătorii auto tineri sau comisionul perceput pentru predarea autovehiculului într-un loc diferit de locul de preluare. Cele cinci companii promit să prezinte în mod clar principalele servicii de închiriere, cu precizarea termenelor și a condițiilor în toate limbile naționale. Consumatorii nu se vor mai confrunta cu informații neclare sau înșelătoare cu privire la principalele caracteristici ale închirierii, cum ar fi kilometrajul inclus, politica societății referitoare la combustibil, condițiile de anulare a rezervării, cerințele în materie de garanții. Nu în ultimul rând, companiile sunt obligate să precizeze în mod clar în oferta de închiriere prețul și condițiile aplicabile serviciilor opționale, în special în ceea ce privește asigurarea care reduce suma datorată în cazul producerii unor daune. Oferta trebuie să conţină prestațiile acoperite de prețul de închiriere de bază în cazul producerii unor daune și, în special, ce obligații de plată revin în continuare conducătorului auto într-un astfel de caz. Dacă se achiziționează o asigurare suplimentară sau o scutire de plată în cazul producerii unor daune, ar trebui, de asemenea, să se precizeze în mod clar, înainte de acceptarea ofertei de către consumator, ce este sau nu este inclus.

Citeşte mai multe despre:   inchiriere,   auto

 

Ştiri din .ro


Serviciul de email marketing furnizat de