Zilele trecute am trecut în revistă motorizarea de 120TCe a lui Renault Captur. Încă de la lansare, maşinuţa ne atrăsese atenţia cu tonusul ei proaspăt: o formă de invidiat, culori tinereşti şi mici gadgeturi te invitau să cumperi un crossover urban cameleonic, bun – la urma urmei – pentru orice. Chiar fără transmise integrală, Captur intră în categoria crossover-urilor “interesante”. Vorbim la urma urmei la o maşină - “lifestyle”, nu de una eminamente utilitară.
Lucrurile nu se schimbă nici cu motorizarea de top pe benzină. Propulsorul de 1.2 litri se dovedeşte suficient de onest să-ţi dea un consum bun prin oraş, cu condiţia să nu te dai la el. Captur-ul nu e tocmai o sportivă în ciuda înfăţişării aerodinamice. În extraurban, cifrele de consum sunt şi mai promiţătoare şi, în consecinţă, şi mai bune.
Întrebarea care se naşte este dacă merită să plăteşti upgrade-ul de 3.500 de euro pentru o cutie automată şi 30 CP în plus. Răspunsul este la îndemână: dacă îi ai, de ce nu? Cutia automată de pe 120Tce este excelentă şi propune un consum doar uşor mai mare decât manuala. În condiţiile diferenţei de 30CP, alegerea poate fi considerată drept bună.