x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Volkswagen va produce 27 de modele electrice pentru patru branduri ale grupului

0
18 Sep 2018 - 10:22
Volkswagen va produce 27 de modele electrice pentru patru branduri ale grupului


Grupul german Volkswagen AG intenţionează să producă zece milioane de vehicule electrice pe baza noii sale platforme modulare MEB, pentru a lansa producţia de masă la nivel global până în 2022, transmit Xinhua şi Reuters. 

Grupul Volkswagen, care include şi brandurile Skoda, SEAT, Audi şi Porsche, va fabrica cu această platformă 27 de modele pentru patru branduri ale grupului, începând cu modelul Volkswagen ID care va fi produs din 2019 la fabrica din Zwickau, Germania. 

După scandalul emisiilor (Dieselgate), grupul Volkswagen a lansat un plan ambiţios pentru a deveni lider în domeniul vehiculelor electrice, investind şase miliarde de euro, din care 1,5 miliarde de euro vor ajunge la fabricile din Germania: Braunschweig, Salzgitter şi Kassel. 

"În prima fază, vom produce aproximativ zece milioane de vehicule pe baza platformei modulare MEB", a afirmat şeful diviziei de mobilitate electrică, Thomas Ulbrich, la o prezentare în Dresda. 

Obiectivul VW este să vândă anual trei milioane de vehicule electrice până în 2025. 

Recent, Volkswagen AG a anunţat şi modificarea siglei brandului, pentru prima dată din 2012, deoarece se pregăteşte pentru era vehiculelor electrice şi încearcă să-şi refacă imaginea, afectată de Dieselgate. 

Noua siglă va fi prezentată anul viitor, odată cu lansarea unor modele electrice. Adaptându-se perioadei actuale, sigla va trebui să fie vizibilă atât pe maşini cât şi pe ecranele smartphone-urilor, a anunţat Jochen Sengpiehl, şeful de marketing al brandului VW. 

Emblema VW, modificată ultima dată în urmă cu şase ani cu o imagine tridimensională, s-a schimbat foarte puţin de la renaşterea producătorului auto, după Al Doilea Război Mondial. 

De asemenea, brandul VW va extinde utilizarea mediilor digitale şi a reţelelor de socializare, pentru a-i convinge pe consumatorii sceptici să treacă la vehiculele electrice. O imagine proaspătă a brandului reprezintă cheia planului de 20 de miliarde de euro al Volkswagen de cucerire a pieţei vehiculelor electrice. 

În pofida amenzilor, a litigiilor judiciare şi a prejudicierii reputaţiei companiei în urma Dieselgate, grupul VW a raportat în 2017 vânzări record de 10,74 milioane de vehicule şi un profit de 11,6 miliarde de euro (14,3 miliarde de dolari). AGERPRES

Citeşte mai multe despre:   Volkswagen,   masini electrice

 

Serviciul de email marketing furnizat de