x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Afacere românească de succes: O florărie online a avut vânzări de peste 900.000 de euro în primul trimestru

Afacere românească de succes: O florărie online a avut vânzări de peste 900.000 de euro în primul trimestru

de Redacția Jurnalul    |    11 Apr 2024   •   09:30
Afacere românească de succes: O florărie online a avut vânzări de peste 900.000 de euro în primul trimestru
Sursa foto: Hepta

Florăria online Floria.ro anunță că a avut vânzări de peste 900.000 de euro în primul trimestru, plus 5% faţă de T1 2023. Firma se aşteaptă la o creştere de 15% a vânzărilor în perioada de Florii şi Paşte, anunță Ziarul Financiar.

Floria.ro, una dintre cele mai mari florării online din România, a înregistrat în primul trimestru al acestui an vânzări de peste 900.000 euro, în creştere cu 5% faţă de aceeaşi perioadă din 2023, iar acum, pentru perioada de Florii şi Paşte, se aşteaptă la un avans de 15% al comenzilor de flori şi aranjamente florale. Cele două momente sunt ocaziile în care se oferă cele mai multe flori în trimestrul al doilea din an, urmate de Sf. Constantin şi Elena (21 mai) şi finalul şcolii, în jurul datei de 15 iunie.

„Pentru Florii şi Paşte mizăm pe o creştere de 15%, alimentată de comenzile corporate, dar şi de românii din străinătate, care trimit flori către familie şi prietenii din România. Potrivit statisticilor, în România sunt aproximativ 1,8 milioane de români care vor sărbători onomastica de flori. Dintre aceştia, aproximativ două treimi sunt femei, deci peste 1 milion de românce sărbătoresc ziua numelui de Florii. Ne-am propus să creştem oferind pe de-o parte o colecţie cu peste 1.000 de buchete de flori de sezon, dar şi activând zona corporate, unde aranjamentele trimise de Paşte sunt completate de produse gourmet sau vinuri”, a declarat Marina Popescu, director general al Floria.ro.

Valoarea medie a buchetelor comandate pe Floria.ro în acest an se menţine la 300 lei, nivel mediu înregistrat la nivel naţional şi în 2023. Românii stabiliţi în străinătate plasează însă comenzi cu o valoare medie mai mare cu până la 25% faţă de comenzile din România.

Serviciul de livrare de flori în cutie, care acoperă toată ţara prin intermediul firmelor de curierat, lansat de Floria.ro anul trecut are o dinamică accelerată, fiind alegerea a tot mai multor clienţi. Florile livrate în cutie ajung la destinaţie în 24-48 ore şi sunt o alternativă mai accesibilă a buchetelor livrate în regim super-rapid, în 2-4 ore de la confirmarea comenzii.

››› Vezi galeria foto ‹‹‹

(sursa: Mediafax)

×
Subiecte în articol: florarie afacere de succes vanzari